Mijn vriendin heeft sinds een aantal weken een SL65 (Orange). Ze heeft echter telkens problemen met het vinden van het netwerk. De telefoon is de hele dag bezig met zoeken naar het netwerk. Ze kan er wel mee bellen enzo.....maar toch blijft dat ding zoeken. Dit resulteert in een lege accu om de dag, terwijl ze geen enkele extra functie aan heeft staan.
We hebben Orange al benaderd, maar die willen meteen dat je dat ding op laat sturen....daar zitten we voorlopig (nog) niet op te wachten.
Mijn vraag is of er meer personen zijn die hier last van hebben, en/of wellicht oplossing hebben voor dit probleem.
Alvast bedankt.
p.s.....de search heeft me voorlopig nog niks opgeleverd....maar ik zoek verder!
We hebben Orange al benaderd, maar die willen meteen dat je dat ding op laat sturen....daar zitten we voorlopig (nog) niet op te wachten.
Mijn vraag is of er meer personen zijn die hier last van hebben, en/of wellicht oplossing hebben voor dit probleem.
Alvast bedankt.
p.s.....de search heeft me voorlopig nog niks opgeleverd....maar ik zoek verder!