[XP] Verwijderen van draadloze netwerk icoon

Pagina: 1
Acties:

• Adze
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Wie weet hoe je het standaard windows XP SP2 wireless netwerk icoon verwijderd van de taakbalk... :?

Ik maak namelijk gebruik van een third party wireless programma. Ik kon het via google en got niet vinden. Ik wil geen gebruik maken van de "niet active pictogrammen opruimen" optie.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
bij de eigenschappen van je netwerkverbinding de optie: Pictogram in systeemvak weergeven uitzetten

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Adze
  • Nu online
ZeRoC00L schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:09:
bij de eigenschappen van je netwerkverbinding de optie: Pictogram in systeemvak weergeven uitzetten
Zo dom ben ik nou ook weer niet... :P

Dan gaat het icoontje alleen weg als er verbinding is. Wanneer er geen verbinding is, is het icoontje wel aanwezig !

Verwijderd

bij netwerkvebindingen de verbinding uitschakelen

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Uh, Volgens mij:
Rechtermuisknop op Taakbalk -> Eigenschappen -> Tabblad Taakbalk -> Aanpassen (onderin) -> Gedrag -> Altijd verbergen

That should do the trick :)

Wauw, een sig!

Verwijderd

Als je een third party wireless software gebruikt... dan kan je toch beter de wireless ondersteuning van SP2 helemaal uitzetten?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

outerspace schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:34:
Uh, Volgens mij:
Rechtermuisknop op Taakbalk -> Eigenschappen -> Tabblad Taakbalk -> Aanpassen (onderin) -> Gedrag -> Altijd verbergen

That should do the trick :)
Dan is ie niet weg, alleen verborgen :Y)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Rechtermuisknop op je wireless verbinding, tabblad Wireless Networks: vinke bij 'Use Windows to configure my wireless network settings' al eens geprobeerd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Adze
  • Nu online
sanfranjake schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 00:49:
Rechtermuisknop op je wireless verbinding, tabblad Wireless Networks: vinke bij 'Use Windows to configure my wireless network settings' al eens geprobeerd?
Het tabblad draadloze netwerken (ik heb namelijk NL windows) is weg... Waarschijnlijk door het third party proggie. Het lijkt dus niet zo makelijk om deze weg te halen....

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:52
services.msc en dan windows-zero-config disablen?
Pagina: 1