Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Aanhalingstekens niet direct weergeven*

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Hoe kan ik ervoor zorgen dat aanhalingstekens niet direct worden weergeven in Windows, normaal moet je eerst op spatie drukken voordat ze te zien, maar ik kan de optie niet vinden om dat te doen.

Ik gebruik trouwens Windows XP (engels)

Marcel

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Keyboard layout US International aan of uit zetten

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gevonden. Hij stond standaard op English (United States) in plaats van United States International.

Bedankt! _/-\o_

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Signalrunner,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT een heleboel regeltjes opgesteld en vastgelegd in diverse FAQ's en Policies - deze heb je uiteraard allemaal doorgelezen toen je je registreerde op GoT :)

Ik pak toch nog even de belangrijkste punten eruit:
  • Kies een goede topic titel uit die je probleem omschrijft. Dat heb je gedaan - maar in Windows Operating Systems zien we ook graag het OS in je topic titel staan. Ik zet die er nog eventjes voor je bij :)
  • Omschrijf helder en duidelijk je probleem / vraag. Ook dat heb je gedaan.
  • Geef aan wat je zelf al geprobeerd en getest hebt om dit probleem op te lossen? Waar heb je bv. al op gezocht en wat heb je al geprobeerd? Heb je al eens in de Windows Operating Systems FAQ gekeken? Dit mis ik nog in je topic, en is wel verplicht op GoT :)
Ik pas je topic titel nog even aan :)

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Maar even een bestaand topic omhoog schoppen.

Ik heb hier een engelse versie van Winxp staan bij een klant waarbij ik het niet voor elkaar krijg om direct de aanhalingstekens te plaatsen zonder hierbij eerst spatie te drukken.

Ik heb uiteraard alle mogelijke taal en toetsenboard instellingen al gehad, iemand enige waarom het nog steeds niet goed werkt?

Taal --> Dutch --> US International
US --> US
US --> US International
UK --> Dutch
UK --> VS internationaal
English UK --> United states international

Etc.. alle mogelijke opties gehad.. iemand een idee waar het nog meer aan zou kunnen liggen?

edit : Opgelost.. had ik nou maar gewacht met posten.. na een reparatie van Microsoft Office 2k3 is het probleem verdwenen? Snap er weinig van.. maar het is dus opgelost..Sorry voor de topic schop

[ Voor 16% gewijzigd door Workaholic op 26-02-2009 09:55 ]

Mijn V&A