Sinds enige tijd ben ik weer verzot op die goede oude tracker bestanden. Vaak hele stoere melodien en alles. Nu heb ik een cracktro van een spel van enkele jaren geleden die ontzettend stoere .mod in zich heeft. Helaas krijg ik die met geen mogelijkheid aan de praat op mn eigen bak dus recorden naar wav zit er ook niet in. En om de bak van mn schoonouders te verbouwen om dit te doen zie ik ook niet zitten want ik heb wel betere dingen te doen als ik daar ben dan achter de computer kruipen 
Nu vraag ik me dus af of het mogelijk is om de inhoud van een .exe file dusdanig te bekijken dat je er delen kunt uitvissen en kunt opslaan. Dan zou ik die file er misschien uit kunnen halen en hem gewoon kunnen spelen in Winamp.
Ik heb erg lang zitten googlen en gotten op dit onderwerp maar ik kwam er niet echt mee verder. Krijg enkel hits over internet trackers (javascript, xml) en hier op GoT kreeg ik ook niks zinnigs.
Wie kan me helpen
Nu vraag ik me dus af of het mogelijk is om de inhoud van een .exe file dusdanig te bekijken dat je er delen kunt uitvissen en kunt opslaan. Dan zou ik die file er misschien uit kunnen halen en hem gewoon kunnen spelen in Winamp.
Ik heb erg lang zitten googlen en gotten op dit onderwerp maar ik kwam er niet echt mee verder. Krijg enkel hits over internet trackers (javascript, xml) en hier op GoT kreeg ik ook niks zinnigs.
Wie kan me helpen