BitComet sluit het internet gewoon af

Pagina: 1
Acties:

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik draai een Win2003 Servertje. Heb een 4/1mbit verbinding. Maar na 5min BitComet aan hebben kan ik dus niet meer internetten op de andere pc's. De downloads op de server met BitComet en Emule gaan gewoon door.
Nou had ik eerst ABC maar daar was de snelheid van de download nogal mager 0,5kb/sec....
Dus BitComet erop en dat ging goed. Maar na 5min ligt dus mijn internet eruit. Nu heb ik al met het aantal connecties lopen kloten, maar dat bevorderd de download snelheid nou ook niet echt. NetLimiter heb ik al geinstalleerd en heb hem afgeknepen op 10kb/sec.

Wat kan ik hier aan doen? Via de search krijg ik niet echt een duidelijk en nog belangrijker werkend antwoord. Ik gebruik BitComet 0.59 (laatste)

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb ongeveer dezelfde configuratie maar ik gebruik BitComet 0.57.

Gebruikt BitComet soms alle bandbreedte bij je?
Kijk eens met D/U-Meter hoeveel er daadwerkelijk ge-upload/ge-download wordt op zo'n moment.
Als al je bandbreedte gebruikt wordt kun je de up- en download limiteren in BitComet.

Of krijgen je pc's ook geen ip meer van je DHCP?

• Xavier
  • Niet online
Ik krijg wel nog gewoon een IP adres van mijn modem.
Hij gebruikt maar ongeveer 50-200kb/sec download en dan 10kb up
Terwijl mijn max ongeveer op 400-90 ligt. Dus ik moet nog ruimte zat hebben voor het surfen. Maar dat werkt dus totaal niet.

Ik heb nu ook maar BitComet uitstaan want om nou telkens elke 5min het uit en weer aan te zetten zag ik niet zitten.

[ Voor 20% gewijzigd door Xavier op 06-07-2005 11:00 ]

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn computer is aangesloten op die van mijn vriendin. Als ik BitComet gebruik, dan na een aantal minuten (10-20) wordt de internet verbinding verbroken. Mijn vriendin moet dan haar computer opnieuw opstarten om weer internet te krijgen. Als ik rechtstreeks ben aangesloten op internet heb ik hetzelfde probleem. Maar als mijn vriendin Bitcomet gebruikt heeft zij geen problemen. Ik gebuik Windows XP SP2, mijn vriendin XP SP1.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-08 15:35
Doe is ff voor de grap een paar keer randomize port.
Dit is btw ook een goeie truuk om soms meer snelheid te halen

[ Voor 43% gewijzigd door sbmuc op 15-07-2005 08:39 ]

• Xavier
  • Niet online
dat wil ik juist niet. Dan mag ik die poort weer gaan veranderen in mijn router....
Pagina: 1