Mijn medion MD 40600 is voor de zoveelste keer van de wap. Alleen deze keer kom ik er niet meer uit.
Van de week heb ik tomtom 5 geinstalleerd. Dit werkte prima. Nu gisteren een 1 GB sd kaartje gekocht. Deze geinstalleerd met wat meer mappen dan op het oude kaartje.
Tomtom werkt hierna goed alleen geen satteliet verbinding te krijgen. In eerste instantie kon ie gewoon geen sattelieten vinden. Na een Reset kon ie de GPS muis (Royal tek met draad) niet meer vinden.
Ook na diverse her-installaties met en zonder patches van Medion werkt het niet meer.
Ook nog geprobeerd met het oude SD-kaartje maar dit werkte ook niet.
Wat kan het nog zijn? Ik heb hem vrijdag echt nodig want dan ga ik op vakantie
Edit: met tomtom 3 werkt de GPS wel
Van de week heb ik tomtom 5 geinstalleerd. Dit werkte prima. Nu gisteren een 1 GB sd kaartje gekocht. Deze geinstalleerd met wat meer mappen dan op het oude kaartje.
Tomtom werkt hierna goed alleen geen satteliet verbinding te krijgen. In eerste instantie kon ie gewoon geen sattelieten vinden. Na een Reset kon ie de GPS muis (Royal tek met draad) niet meer vinden.
Ook na diverse her-installaties met en zonder patches van Medion werkt het niet meer.
Ook nog geprobeerd met het oude SD-kaartje maar dit werkte ook niet.
Wat kan het nog zijn? Ik heb hem vrijdag echt nodig want dan ga ik op vakantie
Edit: met tomtom 3 werkt de GPS wel
[ Voor 3% gewijzigd door kaiiestan op 06-07-2005 10:11 ]