Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 16:37
Mijn medion MD 40600 is voor de zoveelste keer van de wap. Alleen deze keer kom ik er niet meer uit.

Van de week heb ik tomtom 5 geinstalleerd. Dit werkte prima. Nu gisteren een 1 GB sd kaartje gekocht. Deze geinstalleerd met wat meer mappen dan op het oude kaartje.

Tomtom werkt hierna goed alleen geen satteliet verbinding te krijgen. In eerste instantie kon ie gewoon geen sattelieten vinden. Na een Reset kon ie de GPS muis (Royal tek met draad) niet meer vinden.

Ook na diverse her-installaties met en zonder patches van Medion werkt het niet meer.

Ook nog geprobeerd met het oude SD-kaartje maar dit werkte ook niet.

Wat kan het nog zijn? Ik heb hem vrijdag echt nodig want dan ga ik op vakantie ;(

Edit: met tomtom 3 werkt de GPS wel :|

[ Voor 3% gewijzigd door kaiiestan op 06-07-2005 10:11 ]

hondennamen.info Openscheermes.nl

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-11 08:32

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Het lijkt er op dat je GPS-bol rot is. Béétje te late reactie, ik weet het...

Als je terugkomt van vakantie: bel de helpdesk, en het bolletje wordt geswapped voor je!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:04
Edit: met tomtom 3 werkt de GPS wel :|
Dat sluit hardware een beetje uit he.. instellingen tomtom 5 staan op Tom Tom kabel GPS? deze werkt bij mij prima namelijk.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Zelfde ook met TT5 gehad: herkende opeens de GPS niet meer.
Pas op en neer naar Duitsland mee gereden en toen deed ie het verder wel. Al moet ik zeggen dat de fix langer duurt dan met TT3 en dat hij er vaker spontaan (met een bliepje) uitvalt...
Heb 'm er weer af gegooid, wacht wel op versie 5.05 ofzo.

Gasten natuurlijk te druk geweest met €40.000.000 per persoon binnen slepen 8)

Haters everywhere but I don’t really care

Verwijderd

Hoi

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik kom er ook niet meer uit.
Wie kan me stap voor stap uitleggen om de gps weer aan de gang te krijgen?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:48
Update 5.01 al geinstalleerd; die verhelpt ook wat GPS problemen.

Pvouput live

Verwijderd

Hoi

Ik heb zelfs de update van 5.10 erop gezet, geen effect.
Alles schoongemaakt, opnieuw geinstalleerd met patches en zonder patches
Geen effect. Enigste wat ik zie is 1 satteliet dat hele tijd op het noorden gericht staat.

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

Het kan aan een aantal dingen liggen.
Je kunt eerst het stekkertje dat aan de kabel zit nakijken en eventueel vervangen, deze slijt echt snel (ja dit verklaard waarom hij het bij tomtom 3 wel doet, af en toe maakt het stekkertje wel contact, 5 is hier gevoeliger voor)
Ten 2de kun je proberen om de instelling op een ander type draadgps te zetten. als die niet lukt kun je hem weer terug zetten en kijken of dat een resultaat oplevert. Probeer anders gewoon even uit de verschillende types gps te selecteren, dit hielp bij mij.

(en bel me de volgende keer maar gewoon, je weet toch dat ik ook veel met die dingen klooi appetoe)

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Pagina: 1