Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tagan TG480-U22 ATX, 480W 6 witte molexen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgens de fabrikant zouden er 8 witte molex aansluitingen op deze voeding zitten maar ik tel er toch echt maar 6.
Er staat toch echt 480w op de voeding zelf en geen 430w (die heeft er volgens mij 6)
ook zit het genoemde rubber afdekkapje welk op de aan/uit schakelaar zou moeten zitten er niet bij.
Hebben meer mensen dit en is dit een nieuwe (of zelfs wel oude) uitvoering?
Overigens is 6 niet te weinig ,maar toch, je wil graag wat er beloofd wordt :)

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:12

SA007

Moderator Tweaking
Denk wel dat er 8 opzitten, houd je er rekening mee dat die floppy stekkers/aux stekkers/atx/etc ook molexen zijn

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Molex is de fabrikant van zulke stekkertjes (en een heleboel andere type stekkertjes en andere zooi), molex is niet de naam van het type grote stekkers!

Was een week terug nog een topic over: Molex

Verwijderd

Ik heb dezelfde voeding (zelfde type), met 8 (4 pins) molex stekkertjes plus nog een speciale afgeschermde kabel met 4 pins molex stekker.

En ik heb nog een kapje op m'n knopje.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 07:22:
Ik heb dezelfde voeding (zelfde type), met 8 (4 pins) molex stekkertjes plus nog een speciale afgeschermde kabel met 4 pins molex stekker.

En ik heb nog een kapje op m'n knopje.
Zie je wel!!
En daar heb ik er dus 6 van en dus ook geen afdekkapje.
Zijn er mensen die recent zo een voeding hebben gekocht en hetzelfde "probleem" hebben?