Nieuw systeem start niet

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidM
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-05 16:33
Heb zo juist een nieuw systeem inelkaar gezet nu wil ik hem dus aandoen maar krijg maar geen beeld de fans en hdd draaien allemaal ik hoor geen piepjes van het bios kan helaas de video kaart niet testen op een ander systeem.
Mijn specs zijn
amd 64 3500+
dual chanel 400mhz 1024MB
160 GB Serial ATA
ASUS A8N-SLI Deluxe
ATI x850XT PE
450 Watt coolermaster realpower
Heeft iemand enige idee waar het aan kan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 21:57
gaat de fan van je videokaart wel branden?
Veranderd de kleur van je ledje van je monitor?
Kan je toevallig een andere monitor aan je pc hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Eerst proberen je systeem zo kaal mogenlijk te maken en daarna steeds meer erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Eh-oh! Da's niet goed! :P

Gelukkig is er een zeker persoon zo slim geweest om een totale gids te maken voor dit soort problemen. Je mag hem bedankmailtjes sturen als je wil, want deze gids gaat je vrijwel zeker een heel eind op weg helpen. :P

De gids, die al eerder in dit topic wordt genoemd, gaat vele mogelijke oorzaken langs... zo kom je erachter wat bij jou de boosdoener is! :) Neem deze dus even door. Mocht je er toch nog niet uitkomen, open dan niet direct een topic, maar lees eerst even de husregeltjes door... we willen namelijk graag dat je veel informatie in je topicstart dumpt. Probeer dus eerst veel op een rijtje te zetten voor je; wat heb je allemaal al geprobeerd? Welke uitkomst had het? (gedetaileerd, niet zeggen dat je alles al hebt geprobeerd en 't ging niet :P) enzovoorts.

Ik denk dat je er wel uit komt nu. :)

Dit topic is gesloten.