Toon posts:

Nieuwe dvd maken van een slordige

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis heeft voor mij een dvd gemaakt van een videoband. Nu is de indeling in hoofdstukken een beetje slordig, vind ik. Ik wil dus de bestaande stream rippen en dan netjes opniew plakken en knippen, nieuw menuutje erbij en op een andere dvd branden.
Ik heb Ulead DVD Workshop 2 geprobeerd op aanraden. Mijn probleem: een deel van het filmmateriaal valt buiten de hoofdstukken ofzo (ik snap het niet helemaal, ben een leek), ik kan het totale filmmateriaal op de dvd in ieder geval niet helemaal importeren. Er staat dus meer op de dvd dan dat ik met DVD Workshop tevoorschijn kan halen. (ik kan het wel afspelen op mijn dvd speler).
Hoe krijg ik tóch de totale stream te pakken?

En zijn er betere proggies om te doen wat ik wil (dus rippen, knippen en plakken, simpel menu maken voor de hoofdstukken en eventueel branden) die niet al te ingewikkeld zijn?

Dank!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 23:55 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Had je hier al tussen gekeken? Deze vraag is namelijk al eerder voorbijgekomen; misschien kun je iets met de reeds gegeven tips :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-08 19:11
Tmpgenc DVD Author kan rechtstreeks vobs lezen daarna kan je gemakkelijk zelf hoofdstukjes, menu etc. toevoegen.