Voicechatten over onderwerpen, waar?

Pagina: 1
Acties:

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 15:16

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Het is als volgt.

Ik speel fanatiek games op internet in 2 clans waaronder een europese, met scandinaviers en engelsen en we gebruiken (uiteraard) voicechat in de vorm van Ventrilo. Ik heb mijn pa, die hard bezig is zijn Engels weer aan te scherpen, dit vertelt en hij vond dit prachtig.
Het chatten dan, niet het gamen.
"Kan ik dit ook?" vroeg hij. Ja dat kan maar het gaat om het gamen en het praten is bijzaak (hoewel niet minder gezellig). Ja maar heb je dat dan niet over musicals en zang (andere hobby van hem).

Dat is dus mijn vraag. Heb je niet iets van een chat achtig gebeuren op interesses met headset.
Je hebt wel die cam communities als ispq maar ja das ook niet wat. En je kan wel willekeurige skype mensen aan gaan spreken maar die zitten daar misschien helemaal niet op te wachten. Mijn pa wil gewoon zijn engels aanscherpen en het liefst met native speakers. Ideeen?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 18:37
hmm, zou je het bijna non-got proberen, oftewel, ga op vakantie :P

maar ff serieus, ik kwam bij google op http://www.paltalk.com uit, daar moet je pa wel ff wat verder kunnen komen denk ik

[ Voor 51% gewijzigd door Murcielago op 05-07-2005 23:49 ]

PSN: djmurcielago

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:58
Is het meer chatten in de zin van het spreken of van het typen?

Als ie zijn engels wil verbeteren moet je het eerst fatsoenlijk begrijpen voor dat je het kan uitspreken, anders weet je niet wat je zegt.
In dat geval zou hij mIRC kunnen installeren, join een willekeurige channel, en go on :P

Teamspeak heeft ook van die standaard servers, waar je gewoon op kan als je niets te doen ehb, lag is er wel een beetje, maar zo kan je ook met anderen communiceren.
Succes ermee!

Edit, grmbl @ titel. Negeer dit B)

[ Voor 4% gewijzigd door enira op 06-07-2005 09:10 ]

Twitch: Phyloni1

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 15:16

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
nee gaat om spreekvaardigheid, hij chat al via icq.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl