Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Je hebt van dat ondoorzichtige plakfolie voor op ramen. Dat werkt ook prima op plexiglas. (afhankelijk van welke soort je hebt) --> Gewoon je plexi natmaken en dan dat spul erop plakken. Kan je ook nog in knippen ed. dus dan een logo maken ofzo is dan een eitje.
Ik heb thuis nog 2 rollen liggen en we hadden het bijna gebruikt bij de aqua pc. Thuis hebben we het op het raam van de douchecabine, op het douchecelraam (ruitjes) en op het raam in de woonkamer een strook van 40 cm.
[ Voor 29% gewijzigd door Robertstoppels op 06-07-2005 12:35 ]
Goede zaak voor plexi: ABC plastics in A'dam. Weet niet of ze aan monsters doen...
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Zo heeft joungne het idd gedaan dacht ik ik vraag het hem als ik hem volgende keer zie...Robertstoppels schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:34:
Plakfolie.
Je hebt van dat ondoorzichtige plakfolie voor op ramen. Dat werkt ook prima op plexiglas. (afhankelijk van welke soort je hebt) --> Gewoon je plexi natmaken en dan dat spul erop plakken. Kan je ook nog in knippen ed. dus dan een logo maken ofzo is dan een eitje.
Ik heb thuis nog 2 rollen liggen en we hadden het bijna gebruikt bij de aqua pc. Thuis hebben we het op het raam van de douchecabine, op het douchecelraam (ruitjes) en op het raam in de woonkamer een strook van 40 cm.
de hyper cube is idd een prachtige pc
www.weefab.com
als je bij joungne zie dat het spul zo kant en klaar geleverd werd.. en dat is geen folie, kijk maar naar waar hij zijn HDD rack e.d. mee heeft gemaakt, dit spul dus:Soul__assasin schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:58:
[...]
Zo heeft joungne het idd gedaan dacht ik ik vraag het hem als ik hem volgende keer zie...
de hyper cube is idd een prachtige pc

Dit spul wil ik gebruiken om mijn HDD bays weg te werken zodat je mijn stroboscoop niet ziet. het is mooi materiaal om het op te laten lichten, al mijn leds worden zowel wit als blauw uitgevoerd dus dat word wel mooi hoop ik. als je dit spul ook kan maken door het te schuren, kan iemand even een duidelijke foto maken / posten ? want op google kwam ik niet echt lekkere en duidelijke foto's tegen.
de kruisjes worden LED's zowel wit als blauw en de spiraal is mijn flitsbuis. de ronde lijnen worden dikke slangen met kabels erin. het gat word een fan met een fanduct naar boven.
Verwijderd
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
hmm kijkfoutje. ik zag deze mod voor het eerst op school, met van die gare monitoren.lemming_nl schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:27:
Weet je zeker dat dat plexi is? Ziet er naar mijn idee uit als nylon maarja, dat laat niet echt licht door.
ik zoek zoiets:
Frosted White Plexi (approx 1m²)
alleen nu te weten waar zo ergens een monster te kunnen vragen. kan ik ff testen. ik zocht dat materiaal wat dof was. nu lijkt dat frosted wel anders maar dat kan ook omdat het op de eerste foto (al zn materiaal) allemaal achter elkaar stond.chrislakenvelt schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:06:
Als ik die site moet geloven is het wel frosted plexi hoor. Bij zijn lijstje van materialen staat:
[...]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
waterkoud schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:47:
Stuur hem gewoon een mailtje om hem te vragen wat het precies is.
noksiejus schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 23:03:
heb diegene al een mailtje gestuurd tijdje geleden, maar helaas geen antwoord.
nu nog zon apparaat en iemand die dat kanmydogisgone schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:38:
anders dan pak je toch gewoon standard plexi en ga je dat zandstralendan krijg je hetzelfde effect
ik heb zo'n apparaat en ik kan dat
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
www.bouwplastics.nl
dan plexiglas > Plaatmateriaal > gekleurd en dan die 2 bovenste??
kon de link niet kopieren.. sorry
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
http://www.kewlox.nl/06a_frost.html
If you don’t have enough time, stop watching TV.
zoiets ja, persoonlijk zoek ik het liefste een bedrijf wat mij een stukje restafval kan opsturen. zal eens mailen naar enkele bedrijven thnx.jvhaarst schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:36:
Bedoel je dit soort perspex ?
http://www.kewlox.nl/06a_frost.html
das wel mooi, die backplate. zoiets bedoel ik en dan laat ik dat veranderen dmv ledjes. nu nog niets om ervoor te zorgen dat die ledjes geen punten maken, maar ik kan ook gewoon een wat grotere afstand nemen en het zo doen. ik ga ff mailen voor 8 mm dik plexiScSi_009 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 07:33:
Hier zie je dat het wel degelijk kan met 'nat schuurpapier'.. Ik plan dit zelf ook te gaan doen in de komende weken
weet iemand overigens ook hoe ik het mooi en egaal kan doen ?
[ Voor 51% gewijzigd door Nox op 07-07-2005 23:25 ]
Verwijderd
heb eens gecheckt naar je mail, maar die zal verloren gegaan zijn in de hoop vrees ik
Maar bij deze : het is dus wel degelijk plexi, "melkplexi" en ik heb hem besteld bij http://www.distriplex.be (een belgische firma waar ze zowat aan alle plexi kunnen geraken)
Stuur hen eens een mailtje, ben zeker dat ze je kunnen helpen
greetz,
Joungne
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 00:31 ]
Verwijderd
Ok, maar heb je dat voor het lichtbalkje met LED's gebruikt ?Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 00:30:
hey,
heb eens gecheckt naar je mail, maar die zal verloren gegaan zijn in de hoop vrees ik(krijg een beetje veel te veel reacties op de mod)
Maar bij deze : het is dus wel degelijk plexi, "melkplexi" en ik heb hem besteld bij http://www.distriplex.be (een belgische firma waar ze zowat aan alle plexi kunnen geraken)
Stuur hen eens een mailtje, ben zeker dat ze je kunnen helpen
greetz,
Joungne
ik zal eens wat afval halen van op maat zagen en ff testen en kijken wat het beste werkt.
Verwijderd
Ja, ik heb overal dezelfde melplexi gebruikt. In heel de cube zitten maar twee soorten plexi, de gewone transparante en de melknoksiejus schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:56:
[...]
Ok, maar heb je dat voor het lichtbalkje met LED's gebruikt ?
ik zal eens wat afval halen van op maat zagen en ff testen en kijken wat het beste werkt.
greetz,
Joungne
dan ook ff mailen of ze mij een monstertje op kunnen sturen, zal ik ff kijken wat het beste werkt. denk je dat ze me zullen helpen ? heb maar iets van 0,25 m2 nodig..Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:54:
[...]
Ja, ik heb overal dezelfde melplexi gebruikt. In heel de cube zitten maar twee soorten plexi, de gewone transparante en de melk
greetz,
Joungne
Verwijderd
Hebben ze ondoorzichtig plexi in alle kleuren...
Kost voor ene plaat van 1mx0.5mx2.5mm 7€ ofzo
hmm moet 8mm hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 20:09:
Wat zou je denken van de gamma?
Hebben ze ondoorzichtig plexi in alle kleuren...
Kost voor ene plaat van 1mx0.5mx2.5mm 7€ ofzo
Verwijderd