Ik heb hier de sims 2 op de pc van mn vriendin geinstalleerd (orgineel). Ook heb ik de nudepatch geinstalleerd. Nu kan ik de officiele update van EA niet installeren. Komt waarscijnlijk door die nude patch. Hoe kan ik dit omzeilen zonder de sims helemaal opnieuw te moeten installeren.
Duh, met die nudepatch pas je de originele .exe aan. Die .exe wordt gechecked bij het installeren van een update. Daarom wordt je in de nfo's ook altijd aangeraden om de originele .exe te backuppen, voor je hem overschrijft.
tsja dat dacht ik al. Waar op de cd kan ik de orginele sims 2.exe vinden (welke van de 4 cd's en waar?)BredeP schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 22:52:
Duh, met die nudepatch pas je de originele .exe aan. Die .exe wordt gechecked bij het installeren van een update. Daarom wordt je in de nfo's ook altijd aangeraden om de originele .exe te backuppen, voor je hem overschrijft.
Verwijderd
Je hebt zelf al rondgekeken? We zijn hier namelijk niet om je al het werk uit handen te nemen.
Minder serieuze reacties kun je in de HK kwijt
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 09:59 ]
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Ik stel die vraag toch niet voor niets. Normaal gesprken zit er op een cd wel zo'n .exe file. Ik kan hem niet vinden op die 4 cd's van de sims 2. Maar goed ik zal de boel wel opnieuw installeren.Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:45:
Je hebt zelf al rondgekeken? We zijn hier namelijk niet om je al het werk uit handen te nemen.
Verwijderd
Is alles in .cab bestanden gestopt? In dat geval kan je ze openen met WinRAR (tenzij ze het formaat van die bestanden weer veranderd hebben) en kijken of daar de EXE zit.
Pagina: 1