Misschien dat iemand een hardware- of softwarematige oplossing weet. Sinds vanmiddag valt me op dat de accu al rond de 64% stopt met bijladen en overgaat op stroomvoorziening via het net. Na een tijdje probeert hij dan wel weer bij te laden, maar meer komt er gewoon niet in de accu
Komt iemand dit bekend voor dan hoor ik het graag. Enkele gegevens:
- De accu lijkt me relatief oke. Zowel uiterlijk als innerlijk (denk ik). Het lijkt me stug dat hij ineens nog maar half zou werken, maar het kan misschien
- Ik draai er Windows XP op met SP2.
- Als ik wel gewoon op de accu werk ontlaadt hij verder zoals het hoort. Ik heb circa een uur tijd. Niet veel maar wel normaal.
- De batteryrefresh via het bios had vanmiddag alleen als effect dat ik eerst tot 60% kwam en nu dus iets meer (64%)
- Uit de search kon ik dit niet halen dus vandaar dat info zeer gewenst is

- De accu lijkt me relatief oke. Zowel uiterlijk als innerlijk (denk ik). Het lijkt me stug dat hij ineens nog maar half zou werken, maar het kan misschien
- Ik draai er Windows XP op met SP2.
- Als ik wel gewoon op de accu werk ontlaadt hij verder zoals het hoort. Ik heb circa een uur tijd. Niet veel maar wel normaal.
- De batteryrefresh via het bios had vanmiddag alleen als effect dat ik eerst tot 60% kwam en nu dus iets meer (64%)

- Uit de search kon ik dit niet halen dus vandaar dat info zeer gewenst is