"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
edit
In IE ook geen problemen, waar je alleen op moet letten is dat hij na het invoegen van de quote de cursor niet na de quote heeft staan maar ervoor. Als je dus meteen daarna nog een quote erin gooit komt deze voor de eerste quote.
edit2
die laatste opmerking over die cursor is overigens alleen in IE bij mij het geval
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 20:53 ]
Of ik de cursor er nu voor of na zet. Het maakt niet uit. Hij laadt de pagina en de bestaande tekst (incl. quote) is wegVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:48:
edit
In IE ook geen problemen, waar je alleen op moet letten is dat hij na het invoegen van de quote de cursor niet na de quote heeft staan maar ervoor. Als je dus meteen daarna nog een quote erin gooit komt deze voor de eerste quote.
edit2
die laatste opmerking over die cursor is overigens alleen in IE bij mij het geval
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
temp. internetfiles al verwijderd?
Permanent wintericon!
Merci Beaucoup! Het is gefixed, het werkt weer. Inderdaad, na het deleten van temp. internet files werkt het weer.Wokkels schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:01:
Zou het niet een foutje in een javascriptje kunnen zijn dat nog gecached staat?
temp. internetfiles al verwijderd?
Verwijderd
Of ben ik de enige met dat probleem?
Er is inderdaad onlangs eea gewijzigd aan de javascripts, alleen IE met z'n rare cachemanagement wil dan nog wel eens raar doen (of je cache-instellingen staan niet op 'automatisch').
Intentionally left blank
Verwijderd
Instellingen in IE heb ik gecontroleerd, versie is 6.0.2900.2180 op WinXP Prof SP2.
Intentionally left blank
Verwijderd
Gelukkig gebruikt zo'n 40% al FirefoxVerwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:20:
Ik begin nu ineens te begrijpen waarom sommige users eerst een stuk tekst in hun post hebben staan en daaronder de quote
Intentionally left blank
Pech dus voor IE
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()