Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Meerdere quots gaat niet goed

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Ik heb een probleem. . Als ik een post wil maken met meerdere quotes gaat dan gaat dat de laatste tijd (de laatste paar dagen) niet goed. Ik druk dan op de quote knop om iemand te quoten. Daarna druk ik dan op een quote knop van een andere post om die er aan toe te voegen. Helaas, ipv dat dat bericht ook wordt gequote, wordt alles gewist. En staat alleen de quote er nog van dat (laatste) bericht.

Ik hoop dat jullie het nog volgen. Je kunt toch gewoon meerdere quotes in één bericht zetten, met de methode die ik daar net noemde. Of doe ik iets fout, of kon dat sowieso nooit :?

Ik gebruik IE 6.0 en Win XP SP2 prof. Ik gebruik verder de windows firewall en McAfee Corp Anti Virus.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

In FireFox 1.0.4 werkt het wel goed hier.

edit
In IE ook geen problemen, waar je alleen op moet letten is dat hij na het invoegen van de quote de cursor niet na de quote heeft staan maar ervoor. Als je dus meteen daarna nog een quote erin gooit komt deze voor de eerste quote.

edit2
die laatste opmerking over die cursor is overigens alleen in IE bij mij het geval

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 20:53 ]

• Hoedje
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:48:
edit
In IE ook geen problemen, waar je alleen op moet letten is dat hij na het invoegen van de quote de cursor niet na de quote heeft staan maar ervoor. Als je dus meteen daarna nog een quote erin gooit komt deze voor de eerste quote.

edit2
die laatste opmerking over die cursor is overigens alleen in IE bij mij het geval
Of ik de cursor er nu voor of na zet. Het maakt niet uit. Hij laadt de pagina en de bestaande tekst (incl. quote) is weg :'(

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Zou het niet een foutje in een javascriptje kunnen zijn dat nog gecached staat?
temp. internetfiles al verwijderd?

Permanent wintericon!

• Hoedje
  • Nu online
Wokkels schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:01:
Zou het niet een foutje in een javascriptje kunnen zijn dat nog gecached staat?
temp. internetfiles al verwijderd?
Merci Beaucoup! Het is gefixed, het werkt weer. Inderdaad, na het deleten van temp. internet files werkt het weer.

Verwijderd

Dan blijf het mij nog een raadsel waarom in IE de cursor voor de quote blijft staan :/

Of ben ik de enige met dat probleem?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hier verplaatst de cursor zich wel na de quote, zowel in IE6 als in Ff. Misschien gebruik je een stukje software dat focus() onderdrukt?

Er is inderdaad onlangs eea gewijzigd aan de javascripts, alleen IE met z'n rare cachemanagement wil dan nog wel eens raar doen (of je cache-instellingen staan niet op 'automatisch').

Intentionally left blank

Verwijderd

Ik heb in IE een hard refresh gedaan maar het werkt niet goed met de cursor. Als ik in een topic op het knopje quote klik dan gaat het goed behalve dat de cursor voor de quote staat. Als ik vanuit hier een tweede quote doe dan gaat dat wel goed.

Instellingen in IE heb ik gecontroleerd, versie is 6.0.2900.2180 op WinXP Prof SP2.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat is gewoon een onhebbelijkheidje van IE (MS zal het ongetwijfeld een 'feature' noemen): als een textarea al gevuld is in HTML zet IE de cursor niet achteraan. Ik zal iig eens kijken of ik dat ook met een stukje JS op kan lossen.

Intentionally left blank

Verwijderd

Ik begin nu ineens te begrijpen waarom sommige users eerst een stuk tekst in hun post hebben staan en daaronder de quote >:)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:20:
Ik begin nu ineens te begrijpen waarom sommige users eerst een stuk tekst in hun post hebben staan en daaronder de quote >:)
Gelukkig gebruikt zo'n 40% al Firefox :P

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb hier eens een poging aan gewaagd, maar IE wil niet luisteren... :/

Pech dus voor IE >:)

Intentionally left blank

Pagina: 1