Verwijderd
Dat had je het beste hier kunnen plaatsen:
Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 2
En waarom heb je zelf geen mening geplaatst in het Minolta topic?
Leuk dat je hier een apart topic over aanmaakt maar dat is niet nodig. Daarnaast vind ik dit een impotente langzame camera met een aantal kleine probleempjes waardoor hij niet geschikt is voor donker, snel en kleurig fotograferen.
Verwijderd
Stinger666 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:31:
impotente langzame camera met een aantal kleine probleempjes
Ach voor dat prijsje een uitstekende camera. Andere camera's met zo'n zoombereik in deze prijsklasse tot 200 euro zijn er gewoon niet. Maar goed, dit hoort in Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 2
Iedereen heeft gelijk behalve jijStinger666 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:31:
Leuk dat je hier een apart topic over aanmaakt maar dat is niet nodig. Daarnaast vind ik dit een impotente langzame camera met een aantal kleine probleempjes waardoor hij niet geschikt is voor donker, snel en kleurig fotograferen.
Ik sta er versteld van hoe snel die focus is en de weinge shutterlag. Hij is beter dan mening andere Minolta Zx. Mijn A1 is veel langzamer en dat voor 1040 euro (2003)
JIJ bent aan de beurt
ps misschien dat een mod deze thread even kan mergen met die andere, tnx.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 22:03 ]
Laten we er een niet te lange discussie over houden. Verschil in ervaring en gebruiksgemak. Jij vind dit ik vind dit en dat blijft. De latere series Minolta digitaal worden al sneller. Ik heb de 10 keer dat ik dit ding heb gebruik weinig goede foto's gemaakt helaas.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 22:01:
[...]
Iedereen heeft gelijk behalve jij![]()
Ik sta er versteld van hoe snel die focus is en de weinge shutterlag. Hij is beter dan mening andere Minolta Zx. Mijn A1 is veel langzamer en dat voor 1040 euro (2003)
JIJ bent aan de beurt
ps misschien dat een mod deze thread even kan mergen met die andere, tnx.
Ik denk ook dat dit topic geen lang leven is beschoren.
Als je een topic start over een specifieke camera dan wordt er toch echt een uitgebreide(re) topicstart verwacht: bovendien heeft Krusher hier helemaal gelijk:
Dus deze gaat dicht.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:24:
Dat had je het beste hier kunnen plaatsen:
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()