Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

sms op vast telefoon toestel

Pagina: 1
Acties:

• poc
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-07-2024

poc

" I'am hungry "

Topicstarter
Hallo , ik heb een vraag of je op een vast telefoon toestel (draadloos) met sms functie ook kunt sms en naar mobieltjes of kan dit alleen naar andere vaste telefoons met sms functie ? en kun je smsjes van mobieltjes ontvangen op een vast toestel ?
Dus mensen met zo'n toestel maak mij wijzer.

Verwijderd

Gewoon alles..

http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta= ?

[ Voor 136% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 19:58 ]

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 18:24
kan naar alles smsen, mobiel/vast. Volgens mij moet je wel een sms abbo'tje nemen bij kpn

• Ricvdp
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-11 17:33
iemand had een keer perongeluk een sms vanuit zijn mobiel naar mijn vaste telefoon gestuurd, en bij mij hoorde ik die aan de vaste telefoon (zonder sms functie) als gesproken boodschap door een computerstem. (KPN service geloof ik).

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-11 09:36
Ricvdp schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:55:
iemand had een keer perongeluk een sms vanuit zijn mobiel naar mijn vaste telefoon gestuurd, en bij mij hoorde ik die aan de vaste telefoon (zonder sms functie) als gesproken boodschap door een computerstem. (KPN service geloof ik).
Ja dat is alleen van KPN en inderdaad dan wordt de tekst die jij in hebt getypt gesproken door een vrouw.. Probeer het gewoon eens en je kan je ermee kapot lachen ;)

offtopic:
Vooral hoe ze zegt "lik m'n ballen hahaha" is werelds :P :+