Dag allemaal 
Ik heb her en der op het Internet gezocht, ook hier.. Maar ik kon niets vinden. Vandaar dat ik een beroep op jullie ga doen! Het gaat om het volgende:
Ik heb momenteel bij Lycos een stukje gratis webspace met daarbij PHP ondersteuning.. én een werkende PHP() functie. Pagina stelt bijzonder weinig voor. Mensen kunnen zich ergens voor opgeven (BuurtBBQ
) door wat veldjes in een formuliertje in te vullen en vervolgens op 'verzenden' te klikken. Daarachter hangt dus een PHP scriptje wat het mbv mail() naar mij mailt. Dit heeft altijd prachtig gewerkt.. Maar de afgelopen paar dagen niet meer.. Ik kreeg klachten van mensen dat ze zich ingeschreven hadden, maar niets hoorden. Wat blijkt: Lycos stuurt het soms gewoon niet door..
De ene keer wel, de andere keer gewoon niet. Ík heb niets veranderd, maar ineens werkt 't dus allemaal niet zo lekker meer..
De eindgebruiker ziet niet dat het niet verstuurd wordt, dus het is allemaal nogal problematisch
Vandaar dat ik op zoek ben naar het volgende:
1) Een alternatief voor Lycos. Een gratis webhost, waar 3MB op kan.. Mét PHP en een werkende mail() functie. Reclame ed. is geen probleem. Wie weet een goed werkend alternatief?
2) Een alternatief voor PHP/mail(). Belangrijk is dat de eindgebruiker niet noodzakelijk een emailclient ingesteld moet hebben (outlook express ofzo). gewoon wat veldjes invullen, op OK klikken en thats it.. Mocht iemand iets weten, graag enige uitleg.. Zou bijzonder fijn zijn

Ik hoop dat iemand mij kan helpen..
In ieder geval alvast hartstikke bedankt
Ik heb her en der op het Internet gezocht, ook hier.. Maar ik kon niets vinden. Vandaar dat ik een beroep op jullie ga doen! Het gaat om het volgende:
Ik heb momenteel bij Lycos een stukje gratis webspace met daarbij PHP ondersteuning.. én een werkende PHP() functie. Pagina stelt bijzonder weinig voor. Mensen kunnen zich ergens voor opgeven (BuurtBBQ
1) Een alternatief voor Lycos. Een gratis webhost, waar 3MB op kan.. Mét PHP en een werkende mail() functie. Reclame ed. is geen probleem. Wie weet een goed werkend alternatief?
2) Een alternatief voor PHP/mail(). Belangrijk is dat de eindgebruiker niet noodzakelijk een emailclient ingesteld moet hebben (outlook express ofzo). gewoon wat veldjes invullen, op OK klikken en thats it.. Mocht iemand iets weten, graag enige uitleg.. Zou bijzonder fijn zijn
Ik hoop dat iemand mij kan helpen..
In ieder geval alvast hartstikke bedankt