Sinds twee dagen verschijnen er nadat mijn computer een tijdlang heeft aangestaan strepen op het scherm. Of eigenlijk: het hele beeldscherm zit vol kolommen van verticale strepen en is onleesbaar. Leek mij een hitte-probleem van mijn videokaart, maar vreemde is dat het beeld weer normaal is op het moment dat ik reset, terwijl de kaart dan natuurlijk nog even warm is en ook weer fouten moet gaan maken.....toch? De fouten treden ook gewoon in windows op, dus niet alleen bij extreem gamen. Bios geeft een cpu-temperatuur aan (p4 3.0) van 55 graden. Temperatuur radeon 9800 kan ik helaas niet meten. Iemand een idee of het inderdaad een video-probleem is, of zijn er nog andere mogelijke oorzaken? Toch CPU? Of mainboard? Ram?
Heb overigens helaas geen andere videokaart of andere reserve-onderdelen om even in te prikken en e.e.a. uit te sluiten :-((!! Hopelijk heeft iemand een idee!
Bedankt alvast
Steven
Heb overigens helaas geen andere videokaart of andere reserve-onderdelen om even in te prikken en e.e.a. uit te sluiten :-((!! Hopelijk heeft iemand een idee!
Bedankt alvast
Steven