rode ogen verwijderen in Photoshop cs2

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nie-0
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-04 21:38
ik heb er al aardig wat over gevonden op google en got maar toch niet wat ik zoek, er word namelijk elke keer gesproken over een makkelijke verwijder tool in Photoshop cs2 voor rode ogen. Maar ik zal er wel overheen kijken want ik zie deze tool niet.
Ik gebruik Photoshop CS2 Engelse versie, geen extra updates of plugins

Wie kan mij zeggen waar ik de functie precies kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 13:06

Rwin

Ondertitel

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:59

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

http://www.google.com/sea...eye+removal+photoshop+cs2
Eerste hit...
Inclusief extragratis animatie: http://graphicssoft.about...y/nosearch/n-psredeye.htm
ow...die is wel wat "ingewikkelder"...

Hier dan: http://www.photoshopsuppo...t-cs2/remove-red-eye.html (Quicktime) en die is wel goed, ik heb hem zojuist gekeken :Y)

[ Voor 85% gewijzigd door RobIII op 05-07-2005 17:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
nie-0 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:00:
ik heb er al aardig wat over gevonden op google en got maar toch niet wat ik zoek, er word namelijk elke keer gesproken over een makkelijke verwijder tool in Photoshop cs2 voor rode ogen. Maar ik zal er wel overheen kijken want ik zie deze tool niet.
Ik gebruik Photoshop CS2 Engelse versie, geen extra updates of plugins

Wie kan mij zeggen waar ik de functie precies kan vinden?
Wel eens gehoord van de help functie? Het zit in ieder geval bij je Healing brushes (met de J toets) en heet de Red Eye tool.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nie-0
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-04 21:38
Ik heb idd de help tool wel gevonden en daar werd verwezen naar de red-eye removal button maar die kon ik dus niet vinden. Ergens vond ik dat deze onder de Healing Brushes knop zat, J dus. Maar ik kan deze knop wel aanklikken maar kan dan niet de functie red-eye aanklikken, ook niet als ik meerdere malen op J klik net als in Fireworks.
Nou bedacht ik me wel dat ik bij het opstarten van CS2 altijd een melding krijg waarin staat: "Could not complete your request because of a program error". Voordat ik iets gedaan heb. Kan het hier mee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-04 19:49

Remy

I usually get 100% accuracy

Als dat het geval is moet je het opnieuw installeren, nie-0. Verder is dit dus vooral een kwestie van de help-file lezen, of anders zelf met proberen een manier vinden om het voor elkaar te krijgen buiten de red-eye tool om :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.