ik heb vorige week mijn kast gespoten en zou even naar de winkel voor sleeve materiaal en van dat rubber voor window aleen dat bleek wat lastiger te zijn dan ik dacht dus nu zoek ik voor mijn case van dat rubber waarmee je je window kan vast zetten
ik ben al 10 winkels langs geweest maar kon niks vinden
ik zoek een winkel in de buurt van groningen of een internet shop
verder zoek ik ook nog van die kousen die je om je bedrading kan doen want zoals je op de foto ziet ziet het er nu niet uit :d ik ben al bij alle bekende computer shops in groningen geweest maar daar is niks te vinden
praxis oid? die hebben toch ook wel iets voor ramen?
[ Voor 4% gewijzigd door Rwin op 05-07-2005 16:45 ]
Voor Cable Sleeving ga je naar: www.coolcases.nl Die bezorgen het zo thuis ( dat spul voor om je kabels. Voor dat spul voor je raam zou ik inderdaad eens bij een doe het zelver kijken.
dat dacht ik ook maar die hebben ook niks ben bij de gamma en de praxis geweestRwin schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:45:
praxis oid? die hebben toch ook wel iets voor ramen?
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 16:48 ]
je kan bij een garage kijken aangezien autoruiten daar ook in zitten
"Stilte, een gat in het geluid...."
Met die "kous", bedoel je sleeving (casemod shop via inet), of krimpkous (electrozaak)?
En die rubbertjes kun je kijken bij de praxis, of mischien camping/auto -zaak.
edit> wow, beetje veel dubbelposts van iedereen...
En die rubbertjes kun je kijken bij de praxis, of mischien camping/auto -zaak.
edit> wow, beetje veel dubbelposts van iedereen...
[ Voor 18% gewijzigd door martieadams op 05-07-2005 16:49 ]
Learn to forget...
bij IA al geprobeerd hier namenlijk: http://www.inkoopacties.net/ia/rt2t9yfy/1/kqgj3nrb
sleeving kan je ook kopen bij die IA
sleeving kan je ook kopen bij die IA
[ Voor 19% gewijzigd door M.O.E op 05-07-2005 16:51 ]
Site werkt niet ???Heaget schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:47:
Voor Cable Sleeving ga je naar: www.coolcases.nl Die bezorgen het zo thuis ( dat spul voor om je kabels. Voor dat spul voor je raam zou ik inderdaad eens bij een doe het zelver kijken.
ik voel een slotje aankomen..
ooit atro.nl ofzo gechecked? of freezinghardware.com...
ooit atro.nl ofzo gechecked? of freezinghardware.com...
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Sorry, dit is het http://www.coolcase.nl/home.asp?cat=46
rubber waarmee je je window mee vast kunt zetten is gewoon een kabel die je door 2'en hebt geknipt ... dus je kunt het zelf maken en dat is ook goedkoper , tis immers casemodden he
geen premod spullen kopen voor de originaliteit
Je kan ook gewoon de randen mooi bijvijlen je plexiglas plaat aan de binnekant vastzetten met iets van lijm of dubbelzijdig plakband.
Als je het raam wel op maat wil hebben dan moet je inderdaad naar iets van raamrubber op zoek gaan, dit kan je vaak wel krijgen bij de lokale garage.
Als je het raam wel op maat wil hebben dan moet je inderdaad naar iets van raamrubber op zoek gaan, dit kan je vaak wel krijgen bij de lokale garage.
Raamrubber hebben ze inderdaad lang niet overal. Praxis en Gamma enzo hebben dat niet. (hier in M'tricht tenminste niet). Je moet dan echt naar een rubber-speciaalzaak oftewel een "rubberhuis". Hier hebben ze echt alle soorten, kleuren en maten
Dit is al vaker langsgekomen; als je je vraag in de GoT-search had gegooid weet ik zeker dat je genoeg resultaten had gekregen. Kies de volgende keer dat je een topic start trouwens aub een betere titel: degene die je nu hebt is niet echt dekkend voor je topicstart.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()