[feature request] Extra vorm van navigatie

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik zat net de tweakers best buy guide te bekijken van deze maand en het viel mij op dat je dan helemaal tot het einde van een pagina moet scrollen om door te kunnen klikken naar een andere pagina van de best buy guide. Met name als er veel reacties onder staan is het lastig om de navigatie te vinden. Geen ideale situatie naar mijn mening.

Het lijkt mij handig om bij artikelen die uit meerdere pagina's bestaan bovenaan elke pagina ook een vorm van navigatie te hebben tussen de verschillende pagina's. De implementatie maakt mij niet zoveel uit maar ik kan me voorstellen dat dat in de vorm van een selectboxje kan ofzo.

Misschien iets om te overwegen. :)

Systeem | Strava

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

(jarig!)
Op zich wel een goed idee :)
Zou je het op de devtrack willen plaatsen?

Intentionally left blank

• Brakkie
  • Niet online
crisp schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:29:
Op zich wel een goed idee :)
Zou je het op de devtrack willen plaatsen?
Hij is @ devtrack nu :)

Systeem | Strava

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

(jarig!)
dank u :)

Intentionally left blank

• Brakkie
  • Niet online
Ik liep hier net weer tegenaan, kan er nog eens naar gekeken worden of zeur ik nu O-)

Systeem | Strava

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02 15:25
Kijk ook even iets verder in dit subforum. Daar staat namelijk een thread (Navigatie in lange artikelen en logs ) waar tegen hetzelfde probleem wordt opgelopen en er ook een oplossing wordt gegeven. Deze is inmiddels ook gemeld op DevTrack.

• Brakkie
  • Niet online
Ik heb toch ook in dit sub-forum gekeken en even mijn oude topic geschopt om aan te geven hoe lang deze feature request al bestaat en hoe lang deze al in de devtrack staat als new. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Brakkie op 26-07-2006 09:51 ]

Systeem | Strava

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Des te meer reden om dit probleem centraal te behandelen, lijkt me. Eventuele verdere berichten in Navigatie in lange artikelen en logs dus ajb :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.