Muis valt uit

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• urkelman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik heb geregeld dat mijn USB Intelli mouse explorer niet meer reageert. Heel vaag, wanneer ik de muisstekker eruit trek en er weer in doe kan ik mijn muispijl weer bewegen....iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen??

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is je muis niet gewoon aan het kapot gaan. Mijn intellimouse begon dit na een aantal jaren namelijk ook te doen, ding was gewoon op.

• RicX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-01 19:03

RicX

Het leven is geen ponypark

Uhm... kan vanalles zijn... meest logisch is een los contactje óf in de muis óf in de stekker naar je mobo of muis...
Probeer eens gewoon aan de stekker te bewegen als hij het niet meer doet. Doet hij het dan weer, dan weet je dat het probleem daar zit... en anders moet je eens je muisje met een schroevendraaier gaan ontleden en kijken of binnenin misschien een draadje ofzo los zit... (van je USB-stekker ofzo...)

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

• urkelman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
ik ga het allemaal ff checken, bedankt voor de tips

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb het ook gehad bij een klant. Ik heb maar een nieuwe muis gegeven en geen problemen meer. Mijn klant had het met een USB muis die constant niet deed en moest hem er weer in stoppen en deed die het weer. Legacy Support uitgezet en nog meer in de bios maar het hielp helemaal niet. Dit was een Gigabyte muis (OEM Logitech) en vervangen door een Logitech.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Geen specs (m.n. mobo + andere USB devices)
Geen OS vermeld
Geen driverinfo
Geen melding overige relevante software
=
Geen topic waard :/

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.