Goedendag,
Ik zit een beetje vast met het volgende. Ik krijg geen foutmelding maar een UPDATE werkt niet, en een INSERT INTO werkt wel. (rechten op access db staan gewoon goed)
Hebben jullie een idee hoe dit kan, want ik snap er niets van. Als ik de waardes print krijg ik namelijk gewoon de goede te zien, en ik kon ookal niets op google vinden.
Ik zit een beetje vast met het volgende. Ik krijg geen foutmelding maar een UPDATE werkt niet, en een INSERT INTO werkt wel. (rechten op access db staan gewoon goed)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| Dim Conn As OleDbConnection
Dim cmdSave As OleDbCommand
Conn = New OleDbConnection(Globals.ConStr)
cmdSave = New OleDbCommand
cmdSave.Connection = Conn
If ProjectId > 0 Then
cmdSave.CommandText = "UPDATE Projects SET Name = @Name, Description = @Description WHERE Id = @Id"
cmdSave.Parameters.Add(New OleDbParameter("@Id", OleDbType.BigInt)).Value = ProjectId
Else
cmdSave.CommandText = "INSERT INTO Projects (Name, Description) VALUES (@Name, @Description)"
End If
cmdSave.Parameters.Add(New OleDbParameter("@Name", OleDbType.VarChar, 50)).Value = txtName.Text
cmdSave.Parameters.Add(New OleDbParameter("@Description", OleDbType.Variant)).Value = txtDescription.Text
Conn.Open()
cmdSave.ExecuteNonQuery()
Conn.Close() |
Hebben jullie een idee hoe dit kan, want ik snap er niets van. Als ik de waardes print krijg ik namelijk gewoon de goede te zien, en ik kon ookal niets op google vinden.