Faq uitbreiding voor Internet & Telefonie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:17
Misschien is het handig/leuk/nuttig om de FAQ van I&T uit te breiden met wat info over voice over (VoIP)

Iets over de protocollen SIP , IAX
Softphones als Skype en Firefly
Asterisk config instellingen / voorbeelden ?
Hardware (Tiptel? Sipmax) etc..
Routers met Voip ondersteuning?
Aanbieders (Providers) : Tiscali? XS4ALL?
Aanbieders 3rd party ? : Voipbuster ? etc..

Denk dat er voldoende kennis aanwezig is om wat gegevens te verzamelen.
Nuttig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:34

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik denk dat de mods van I&T altijd wel intersse hebben hierin, je kunt ze daarover mailen, als je toevoegingen hebt :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
als iemand zin heeft om een opzetje te maken, wil ik er wel wat invulling aan geven.. ik werk tenslotte bij (een van de) eerste voip provider(s) in nederland...
Vooral het kopje "wat is en VoIP en waar is het eigenlijk nuttig voor" lijkt me wel wat, gezien het aantal topics dat de laatste tijd omhoog komt met als inhoud "Ik weet niet wat voip is, waar het voor dient en wat ik er aan heb, maar voip is 1337, dus ik moet het hebben"

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
Ik ben nog niet zo lang bezig in het VoIP wereldje :) .. dus ik weet er niet veel over .. meer dan een verzameling links naar wat partijen kan ik helaas niet geven ..

Vandaar dus ook mijn interrese in iets van een FAQ systeem waar je bijvoorbeeld kunt nalezen wat het verschil is tussen SIP en IAX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
om3ega schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:04:
Ik ben nog niet zo lang bezig in het VoIP wereldje :) .. dus ik weet er niet veel over .. meer dan een verzameling links naar wat partijen kan ik helaas niet geven ..

Vandaar dus ook mijn interrese in iets van een FAQ systeem waar je bijvoorbeeld kunt nalezen wat het verschil is tussen SIP en IAX :)
't wordt een beetje een één op één topic, maar mik hier anders een opzetje voor een FAQ neer, en dan vooral het F stuk.. zal ik kijken of ik het Q gedeelte in kan vullen ;)

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
Ok .. daar moet ik wel ff voor gaan zitten :) .. i'll be back ;) alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het is altijd prima als mensen graag willen meehelpen aan de FAQ. Dus ga je gang :)
Je kunt altijd contact opnemen met de I&T mods voor afstemming.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1