Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
het gaat me om deze telefoon:
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7050366F.gif

Zit hier een ingebouwde gps module in of moet je hier weer een aparte voor aanschaffen?
Op nokia stond hij niet aangemerkt als smartphone of iets dergelijks, ook op de dixons site waar deze bundel te koop is staat het er niet bij vermeld aan, alleen dit staat erbij.

Volledige specificaties:
Prepaid/Los toestel : Los toestel
Provider : Naar keuze
Beltegoed : n.v.t.
WAP/GPRS/UMTS : WAP/GPRS
Dual-/Triband : Triband
Picture Messaging : Ja
Standby time : Tot 240 uur
Talktime : Tot 4 uur
Belmelodieën : -
Polyphone beltonen : Ja
Kleur display : Full-color
Infrarood poort : Ja
Bluetooth : Ja
Games : Ja
Java : Ja
Ingebouwde camera : Ja
Bijzonderheden : Videorecorder met audio, digitale camera met zoom,
Bluetooth, 6 Mb intern geheugen
Meegeleverde accessoires : Accu en lader, Route 66 Benelux 2005
Gewicht : 125 Gram
Afmetingen : 108.6x58.2x23.7 mm

Zit hier nou een gps module in of moet je een gps module kopen en dan met bluetooth connecten?

Als het zo is dat je nog een module bij moet kopen dan is het wel een soort van "oplichterij" want waarom krijg je dan route66 erbij? of werkt dit ook met gprs?

Is die route66 ongeveer net zo goed als tomtom? is deze gebruiksvriendelijk?

wie kan me wat duidelijkheid verschaffen?

http://www.dixons.nl/Stor...nnementen&prid=0007050366
http://www.nokia.nl/nl/Telefoons/Modellen/6600/index.html

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 16:12

SpeedBart

Futurama 0wnage

Je moet moet bluetooth connecten.

Of tomtom nou beter is als route 66 is persoonlijk, probeer het ff uit zou ik zeggen.

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:48
Meestal zit er in die bundels een bluetooth gps module.. gewoon even navragen dus.

En idd; gewoon proberen (voor zover dat mogelijk is).. maar ik vond Tomtom Mobile (heb geen ervaring met versie 5) beter werken dan Route66.. maar Route66 heeft weer gratis fileinfo (alleen gprs data betalen)

Pvouput live

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 22:12
Daar zit volgens mij wel een GPS module bij, of die dan ook werkt met Tom Tom is weer wat anders. Volgens mij kan je gewoon op vele sites de inhoud van dat pakket bekijken.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:38

Chakotay

Lick here to continue

Ik zie deze aanbieding net ook bij telfort staan, daar zit volgens hun dit bij:
Belangrijkste kenmerken:128 MB MultiMediaCard (MMC / RS-MMC), navigatiesoftware en geografische kaart voorgeinstalleerd op de MultiMediaCard, Bluetooth GPS ontvanger (NMEA 0183 v2.2), laadkabel voor in de auto voor Bluetooth, GPS ontvanger, ROUTE 66 koord - Quick Reference Card, ROUTE 66 gebruikershandleiding, dekking: Benelux, Taal: Nederlands, Frans, Duits, Italiaans, Spaans en Engels, adreszoekmachine met tekstingave in SMS-stijl, direct bellen naar speciale locaties, meer dan 250.000 kilometers weg, meer dan 5.250.000 huisnummers en meer dan 50.000 speciale locaties.
Inclusief GPS ding dus. Best interessant opzich... Mijn Telfort abo verloopt volgende maand, is dit is precies hetzelfde abonnement, met die meuk er gratis bij :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Chakotay schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:09:
Ik zie deze aanbieding net ook bij telfort staan, daar zit volgens hun dit bij:

[...]

Inclusief GPS ding dus. Best interessant opzich... Mijn Telfort abo verloopt volgende maand, is dit is precies hetzelfde abonnement, met die meuk er gratis bij :)
Hele mooie aanbieding ja, toch vind ik het een beetj een nadeel om een los gps module te hebben. Is er wel een telefoon die dit heeft?

En ik zie op die site van telfort dekking benelux maar zijn er ook aparte kaarten te koop voor bijv heel europa? en werkt dat zoeken enzo een beetje snel op deze telefoon.?

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:38

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb het pakketje nu hier naast me liggen. Er is ook een Europese versie te krijgen, deze is volgens de site van de fabrikant 100 euro duurder dan de Benelux versie. Geen idee wat ze er bij Telfort voor willen hebben, ik kreeg hem bij de Telfort shop in Amersfoort gratis mee :) Geen idee waarom precies, het leek erop dat ze een verkeerde voorraad hadden.

Ik heb het spul nog niet echt uitgebreid kunnen testen, maar op het eerste gezicht werkt het lekker. Nadat ik een adres heb ingeklopt staat het binnen een paar seconden op de kaart, en routes bakken doet ie ook redelijk snel. De GPS module heeft hier soms een beetje problemen met satellieten vinden, maar dat kwam waarschijnlijk doordat ik vlak naast een flat stond, met ook nog een zooi bomen ernaast. Op het dakterras van die flat werkt het wel probleemloos :)

Wel jammer dat de GPS module alleen met een car adapter word geleverd ipv ook een AC adapter, nou kan hij alleen maar in de auto opgeladen worden. De fabrikant levert wel losse AC adapters, maar een los ding dat 5V uitspuugt is vast goedkoper :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Pagina: 1