Toon posts:

[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 11)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.382 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 10:59:
heeft er al iemand die missies gedaan op luchthavens?
waht moet je daar eig doen
kzie ierdere keer die rode cirkel op de vliegschool luchthaven en in Las venturas ook
ms san fierro ook ik weet het niet
en 2de vraag waar staat er nog een patroit behalve aan die basis in SF
krijg direct 5 sterren:s
Op de andere legerbasis en soms in firefighter missies, maar die 5 sterren is te doen hoor, schiet eerst alle politiemensen dood die rond jou staan, rij dan vlug naar je garage die vlakbij is en save, sterren zijn weg en jij hebt je Patroit

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 11:03 ]

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-10 22:02

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 10:59:
heeft er al iemand die missies gedaan op luchthavens?
waht moet je daar eig doen
kzie ierdere keer die rode cirkel op de vliegschool luchthaven en in Las venturas ook
ms san fierro ook ik weet het niet
en 2de vraag waar staat er nog een patroit behalve aan die basis in SF
krijg direct 5 sterren:s
De Patriot staat ook bij de Eastern Basin fabriek (op Los Santos ter hoogte van de rechter onderhoek van het vliegveld van San Fierro) op de parkeerplaats. Is een stuk makkelijker dan Area 69 binnenvallen :)

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 10:48:
Heeft iemand hints en of tips hoe ik de "vertical bird" missie goed kan af ronden.

spoiler:
Is de boot komen lukt, langs de gaurds komen lukt, de sams uitzetten lukt, opstijgen lukt, maar dan.

Het lucht gevecht met die 3 of 4 andere jets lukt niet. Dit deels omdat ik de besturing nogal waardeloos vindt. Ik het idee heb dat ik 4 handen nodig heb i.p.v. de 2 beschikbare en voor ik het weet ben ik 2 maal geraakt door een raket en dan de besturing helemaal waardeloos is. :P

Alvast bedankt.
spoiler:
Stuk makkelijker te maken die missie, er staan in de carrier nog wat meer jets, schiet gewoon alle jets behalve die jij gaat jatten af en er achtervolgt je daarna nog maar 1 jet.
Verder werkt het remappen van de controls over het algemeen goed :P

specs desktop | specs laptop

Verwijderd

Waar zijn in Los Santos en de andere steden die fietskoerier missies te doen? Ik lees op verschillende sites wel de naam van die opdrachtgever/winkel.. Maar niet echt de exacte locatie, wie kan me helpen?

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
tip voor de mensen die veel en snel minigun kogels willen hebben:
spoiler:
na de laatste missie van Toreno (vertical bird) spawnen een minigun, rocketlauncher, heat seaking rocketlauncher en flamethrower bij in huis (waar je de eerste paar missies van Toreno in de desert moet doen).
dan is het simpel een kwestie van, minigun pakken, saven, minigun pakken, saven etc

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Verwijderd

SteAlthmAn schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:57:
tip voor de mensen die veel en snel minigun kogels willen hebben:
spoiler:
na de laatste missie van Toreno (vertical bird) spawnen een minigun, rocketlauncher, heat seaking rocketlauncher en flamethrower bij in huis (waar je de eerste paar missies van Toreno in de desert moet doen).
dan is het simpel een kwestie van, minigun pakken, saven, minigun pakken, saven etc
Bedankt, dat gaat sneller dan op die plekken in Las Venturas >:)

Verwijderd

ik dacht dat ik het hier wel kon posten :

gta san andreas loopt heel slecht op mijn pc hij stottert en loopt daarna helemaal vast je kunt niets meer . ik heb 4 drivers geprobeert maar dat hielp niet een andere vga kaart wel ( die was van me broer ) en ik weet niet als het aan de kaart ligt

me specs zijn
asus ati 9600xt ( gloednieuw de mijne was doorgebrand )
amd xp2800+
512 mb ram @ dual channel ( 2*256mb kingston )
350 wat aopen voeding

niets word te heet
vga : mem en core @ 45 graden stressed
proc : 60 gradeb stressed word vrij warm komt een andere koeler op

weet iemand wat ik hier aan kan doen ?

• FireFoz
  • Laatst online: 29-10 20:49
Ik vind het wel een beetje jammre dat die hunter niet te halen valt als je je flight lessons niet op 100% kan halen....ik vind dat vliegen namelijk behoorlijk k*t en dat gaat me nooit lukken.... of nouja ik kan wel vliegen enzo, alleen ik vind die oefenigen zo saai enzo...bleh

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Zie het spel opeens op webwereld staan :)
http://www.webwereld.nl/articles/36206

Ik had eigenlijk wel een andere reactie van Rockstar verwacht.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Ik ben nu bij de missie dat ik voor het eerst in helicopter zit en daaruit moet schieten, op een hele grote boot, daar staat ook zo kerel op met torpedo en schiet de helicopter naar de klote, kun je die kerel wel doodschieten want op die boot ben ik zo dood doordat ik geen geweer heb. Wie helpt mij...?

Verwijderd

dat hoort zo...

als je op die boor ben moet je gewoon sluipen silent en mensen met een mes killen.

Verwijderd

shuogg schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:16:
[...]

spoiler:
Stuk makkelijker te maken die missie, er staan in de carrier nog wat meer jets, schiet gewoon alle jets behalve die jij gaat jatten af en er achtervolgt je daarna nog maar 1 jet.
Verder werkt het remappen van de controls over het algemeen goed :P
Vriendelijk bedankt.
Ik had hem nu in een keer :D

• AngelDust
  • Laatst online: 12:25

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:17:
ik dacht dat ik het hier wel kon posten :

gta san andreas loopt heel slecht op mijn pc hij stottert en loopt daarna helemaal vast je kunt niets meer . ik heb 4 drivers geprobeert maar dat hielp niet een andere vga kaart wel ( die was van me broer ) en ik weet niet als het aan de kaart ligt

me specs zijn
asus ati 9600xt ( gloednieuw de mijne was doorgebrand )
amd xp2800+
512 mb ram @ dual channel ( 2*256mb kingston )
350 wat aopen voeding

niets word te heet
vga : mem en core @ 45 graden stressed
proc : 60 gradeb stressed word vrij warm komt een andere koeler op

weet iemand wat ik hier aan kan doen ?
de kaart kan het niet aan liggen, ik heb dezelfe en draai hem zonder problemen?
Of heb je het spel misschien op een te hoge resolutie ingesteld? ik draai hem probleemloos @ 1024 .. hoger nog niet geprobeerd.

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Verwijderd

Nee, dat je heli ontploft is de bedoeling..

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 10:44:
Mwah met een M4 en AK47 kun je het ook prima af. Het is wel leuk hoor .. met een minigun. Lekker long range. En snel leeg ... neuh .. net als in het echt moet je pompen. Dan ben je maar een kogel of 4 verder.
Voor gang wars gebruik ik altijd de AK-47 en de MP5 of Micro-Uzi, die worden gewoon gedropt, heb je tenminste altijd genoeg ammo. En als je een Hitman level hebt in Machine pistols, is een dual micro-uzi erg goed in het omleggen van grote groepen tegenstanders, vooral op korte afstand. Een minigun is natuurlijk wel uitstekend om even snel een wanted level te krijgen >:)

Verwijderd

Gelukkig kun je in SA wel gewoon een heli neerhalen op een normale manier. In VC moest je echt op de staartrotor mikken. Hier kun je met alles schieten en overal op die dingen en het heeft effect.

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-10 17:43

Spooksel

Spooksel!

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:27:
Gelukkig kun je in SA wel gewoon een heli neerhalen op een normale manier. In VC moest je echt op de staartrotor mikken. Hier kun je met alles schieten en overal op die dingen en het heeft effect.
Dit is idd wel handig als je zelf ook in een heli zit :P hoef je alleen maar voor die wouten te gaan hangen en je minigun aan te zetten :P 2 sec later... b00m

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

AngelDust schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:08:
[...]

de kaart kan het niet aan liggen, ik heb dezelfe en draai hem zonder problemen?
Of heb je het spel misschien op een te hoge resolutie ingesteld? ik draai hem probleemloos @ 1024 .. hoger nog niet geprobeerd.
Heb je vpu-recovery en fast-write agp uitstaan?, dan krijg je enorme performance boost :)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Wel mooi is dat er twee RPG-es zijn. Een versie die je inderdaad goed moet richten en een ander moet "lock on" functie!

There is no place like ::1

Verwijderd

Wat ook leuk is: tank jatten, naar Las Venturras Airport rijden, en daar merken dat alle landvoertuigen buiten blijven. Alleen politieheli's. En die dan een uur lang non-stop bij bosjes uit de lucht knallen.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:41:
Wat ook leuk is: tank jatten, naar Las Venturras Airport rijden, en daar merken dat alle landvoertuigen buiten blijven. Alleen politieheli's. En die dan een uur lang non-stop bij bosjes uit de lucht knallen.
In Vice City had je ook zo'n punt! Op het dak bij waar je het geld moest ophalen en geheel vrijwillig een street gang van lucht gaten voorzien! .... niets kwam daar!

Vliegveld zeg je.. mm er zijn drie vliegvelden misschien werkt het ook bij de anderen!

There is no place like ::1

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-10 20:29

nzyme

terror

die ploeg is trouwz wel ingame :D staat bij die desertshit linksboven ( noordwesten ) op de kaart. Alleen jammer dat ik met me rpg te druk was :(

| Hardcore - Terror |

Verwijderd

Ik heb nu alles in Los Santos gehad, maar er staat nog een Z maar dan moet ik een huis kopen en dat wil ik eigenlijk nog nie,, moet ik hem perse kopen om missies te doen...?

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
spoiler:
Dat zijn de missies van zero, zijn niet nodig voor de stroyline, wel voor de 100%

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 22:53
[...]

In Vice City had je ook zo'n punt! Op het dak bij waar je het geld moest ophalen en geheel vrijwillig een street gang van lucht gaten voorzien! .... niets kwam daar!

Vliegveld zeg je.. mm er zijn drie vliegvelden misschien werkt het ook bij de anderen!
Er is nog zo'n punt. Op het vliegveld kon je in VC ook vrij rustig je vigilante doen met een apache (weet de vc naam niet) Heb je ook weinig last van lastige figuren. Alleen de auto's die je moet hebben spawnen daar allemaal vrij dichtbij je heli.

• FireFoz
  • Laatst online: 29-10 20:49
ik vind het wel jammer dat je niet nog meer vigiliante opties kunt doen, zoals bijvoorbeeld vuilnis ophalen of buschauffeur ofzo :D

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• AngelDust

AngelDust

Die vliegschool is klote ... als je te hard/te snel draait dan knalt het vliegtuig meteen naar beneden :/

Bier fan Fryske grûn!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:47

chromeeh

the Gnome

FireFoz schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:04:
ik vind het wel jammer dat je niet nog meer vigiliante opties kunt doen, zoals bijvoorbeeld vuilnis ophalen of buschauffeur ofzo :D
Dat zou ook leuk zijn, of zelfs een veerpont operator :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-10 15:50

Impry

Rallymedia.nl

FireFoz schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:04:
Ik vind die Truck-missies ook super leuk om te doen! :P Maar van mij mag echt heel het spel volgestopt worden met die vigilante missies.
Ook een leuk idee is misschien journalist/fotograaf. Dus dat je met je camera heel de stad door moet racen om mooie foto's te maken van een ongeluk of brand :P

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• AngelDust

AngelDust

Impry schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:51:
[...]

Ik vind die Truck-missies ook super leuk om te doen! :P Maar van mij mag echt heel het spel volgestopt worden met die vigilante missies.
Ook een leuk idee is misschien journalist/fotograaf. Dus dat je met je camera heel de stad door moet racen om mooie foto's te maken van een ongeluk of brand :P
Of als er weer eens een schietpartij is tussen de politie en random gang members :D

Bier fan Fryske grûn!

Verwijderd

Jaja ook ik zit vast bij de missie Freefall :X
Heb hem al tig keer geprobeerd maar hij lukt mij maar niet ondanks de tips die hier allemaal staan.
Als iemand hem voor mij zou willen halen is mijn dank zeer groot _/-\o_ .

edit: Kheb hem tog nog maar even een keertje geprobeerd en hij is gelukt:)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 16:54 ]

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Impry schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:51:
[...]

Mail Rockstar, misschien wat voor de volgende GTA? :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• pim_rs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-10 14:43

pim_rs

Stars and Stripes

Als je een auto exporteert bij de Eastern Basin Docks, krijg je zo'n blokje waarin staat dat er een auto beschikbaar is om te importeren.

Weet iemand hoe dit werkt? >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:15:
Jaja ook ik zit vast bij de missie Freefall :X
Heb hem al tig keer geprobeerd maar hij lukt mij maar niet ondanks de tips die hier allemaal staan.
Als iemand hem voor mij zou willen halen is mijn dank zeer groot _/-\o_ .
http://members.home.nl/rmoedt/GTASAsf2.b
je moet gewoon heel hoog gaan vliegen als jij hem tegenkomt omdraaien en gewoon naar beneden vliegen dan blijf je zelfs voor hem.
ik vind hem nu heel makkelijk.

• rg-mohwa
  • Laatst online: 11:19

rg-mohwa

Phoe Hé

je moet gewoon heel hoog gaan vliegen als jij hem tegenkomt omdraaien en gewoon naar beneden vliegen dan blijf je zelfs voor hem.
ik vind hem nu heel makkelijk.
Dat hoor ik het hele forum door .........maar sommigen mensen NIET !! ;) (zoals ik dus ;( )
zit namelijk ook al 2 weken vast ....zou iemand even een savegame willen posten waar dit level gehaalt wel gehaalt is
er staan namelijk al zo'n savegame ...maar die is down .....
doe het voor de gamers die het niet kunnen :*)

[ Voor 11% gewijzigd door een moderator op 18-03-2009 09:21 . Reden: mailadres verwijderd ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:01

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

pim_rs schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:33:
Als je een auto exporteert bij de Eastern Basin Docks, krijg je zo'n blokje waarin staat dat er een auto beschikbaar is om te importeren.

Weet iemand hoe dit werkt? >:)
valkbij dat bord gaan staan en op enter drukken oid. dan krijg je een weekoverzich te zien wanneer ze welke auto's importeren en die kunje dan bestellen.

ben nu ook bezig om alle auto's die op dat bord staan te verzamellen.... weet iemand hoe/of je die auto's die op een vaste plaats staan ook open kunt krijgen?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

AngelDust schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:16:
Die vliegschool is klote ... als je te hard/te snel draait dan knalt het vliegtuig meteen naar beneden :/
had ik eerst ook.... ik merkte iig dat het vleigtuig veel beter te controleren is als je GEEN gasgeeft.... eerst bleef ik de gasknop constant ingedrukt houden dan reageert je vliegtuig idd heel abrupt en nerveus.... als je de gas loslaat kunje veel beter bochtjes maken... toen ik daar achter kwam heb ik die vliegschool in 1x uitgespeeld.

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Chaoss schreef op maandag 11 juli 2005 @ 17:05:
[...]

had ik eerst ook.... ik merkte iig dat het vleigtuig veel beter te controleren is als je GEEN gasgeeft.... eerst bleef ik de gasknop constant ingedrukt houden dan reageert je vliegtuig idd heel abrupt en nerveus.... als je de gas loslaat kunje veel beter bochtjes maken... toen ik daar achter kwam heb ik die vliegschool in 1x uitgespeeld.
Mmmh ik heb altijd het gas ingedrukt, wil prima eigenlijk
Denk dat veel te maken heeft met de ingestelde controls

[ Voor 6% gewijzigd door shuogg op 11-07-2005 17:06 ]

specs desktop | specs laptop

• Bosmonster
  • Laatst online: 10:10

Bosmonster

*zucht*

Chaoss schreef op maandag 11 juli 2005 @ 17:02:
[...]

valkbij dat bord gaan staan en op enter drukken oid. dan krijg je een weekoverzich te zien wanneer ze welke auto's importeren en die kunje dan bestellen.

ben nu ook bezig om alle auto's die op dat bord staan te verzamellen.... weet iemand hoe/of je die auto's die op een vaste plaats staan ook open kunt krijgen?
Veel auto's worden unlocked juist als je ze ge-exporteerd hebt :)

Je zult ze op andere plekken moeten vinden (wat altijd wel te doen is, heb hem redelijk eenvoudig afgemaakt).

Goeie cash in ieder geval, voor alle auto's (30 ofzo), is het zo 1.5 miljoen ofzo als je ze onbeschadigd aflevert. Wat je dus het beste kunt doen als je een auto hebt is hem even in je garage zetten daar vlakbij, saven en weer eruit halen (alleen saven is nodig om de auto te repareren).

Dan is het nog een klein stukje om hem onbeschadigd af te leveren. Ik reed elke keer over de treinrails zo de haven binnen. Lekker makkelijk, geen verkeer.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 11-07-2005 17:12 ]

• Geckoo
  • Laatst online: 30-10 12:26

Geckoo

Good news, everyone!

veel mensen hebben problemen met de vertical bird, hoe ik er door heen ben gekomen;
spoiler:
ga nadat je bent opgestegen, hoveren onder de brug. die vliegtuigen die jou achterna zitten gaan dan rondjes om jou heen draaien alleen omdat jij onder de brug net boven het water hangt knallen zij tegen alles aan (brug en gebouwen) blijf daar 30 sec hangen en alle planes zijn zonder problemen dood :D

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bosmonster schreef op maandag 11 juli 2005 @ 17:12:
[...]

Je zult ze op andere plekken moeten vinden (wat altijd wel te doen is, heb hem redelijk eenvoudig afgemaakt).

Goeie cash in ieder geval, voor alle auto's (30 ofzo), is het zo 1.5 miljoen ofzo als je ze onbeschadigd aflevert. Wat je dus het beste kunt doen als je een auto hebt is hem even in je garage zetten daar vlakbij, saven en weer eruit halen (alleen saven is nodig om de auto te repareren).

Dan is het nog een klein stukje om hem onbeschadigd af te leveren. Ik reed elke keer over de treinrails zo de haven binnen. Lekker makkelijk, geen verkeer.
Even langs de resprayshop kan ook :)

Verwijderd

RoD schreef op maandag 11 juli 2005 @ 17:20:
[...]

Even langs de resprayshop kan ook :)
Das niet gratis. ;-)

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
[...]

Ik gebruikte meestal de tow truck :P Blijft ie ook onbeschadigd :)

- Specs -

Verwijderd

In VC kon je ze wel gewoon neerhalen, maar het kostte heel veel kogels. Ik was wel blij verrast toen ik er achter kwam dat je in SA gewoon met een korte burst van je minigun ze neer kon halen. Ammo is wel een probleem, maar ik heb nu 100%, dus kan ik lekker blijven knallen :)

Er zijn juist speciale spawn locaties, waar een auto alleen spawnt als hij op het bord staat, zoals bijvoorbeeld die Patriot bij de chemische fabriek. Die staat er alleen als de Patriot ook op dat bord staat voor de export. En nou wil wel het bij deze auto's wel eens gebeuren spawnen met de deuren opslot. Gewoon een rondje rijden en dan spawnt er wel eentje die geen gesloten deuren heeft.

Heeft iemand trouwens nog een tip voor die P.I.T. maneuvre bij de driving school? Het lukt me maar niet om die zonder damage voor elkaar te krijgen, zodat ik alles op gold heb voor de driving school.
edit:
Ik vraag het en het lukt meteen. Yay! Alles gold op de driving school :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 18:27 ]

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10 15:25

Japser

Jeej!

Woei. Ondertussen wel de Learn to Fly missie gehaald. Kostte me wel mn halve zondag maar ok :)

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Ik kan me herinneren dat deze vraag al vaker is gesteld, heb alleen nooit echt een antwoord (waarschijnlijk over het hoofd) gezien:

Wat te doen aan de vage stukken zwarte weg 20 meter verderop zodra je op een wat grotere open vlakte rijd. (missen van stukken textures) Dit probleem heb ik zelfs met de laagste instellingen.

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

• eX0duS
  • Laatst online: 29-10 22:28
Euh... Ja op een gegeven moment kan je dus "koffie" gaan drinken bij je vriendin (in mijn geval Denise), en er staat dat je up en down moet gebruiken voor het ritme... Maar welke knoppen bedoelen ze daar mee? WS en pijltje up en down doet niks, en 2 en 8 ook niet, wat is het precies dan?

Verwijderd

Was ik net ff een deel van mijn "spaargeld" aan het verdubbelen met blackjack in het casino, wou ik een extra kaart nemen (doe je met de linker muisknop [is buiten attack]) blijkt dat CJ iemand sloeg onder het blackjack spelen.. Werd je ff doodgeschoten in het casino door de security, terwijl je het blackjackspel niet kon stoppen omdat dat mannetje was weggerent 8)7

Verwijderd

Ik ben nu net de missie gehad dat ik die Jizzy moet doden, daarna krijg je de missie dat je vanaf het dak al die mensen moet doodschieten... Je schiet dan T-Bone dood... Maar Ryder gaat ervandoor, er staat dat je een drive-by moet doet... Wat is dat of wat kun je anders beter doen...??? Wie helpt mij... En nog andere vraag, ik heb de driving school gehad maar als ik dan klaar bent dan blijft het staan moet je het dan nog een keer over doen of wat...???

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 20:37 . Reden: Schoot me ff iets te binnen ]

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Woei, alle schools op 100% nu en gister al de ambulance en firfighter missies :)
Motor school was makkelijk maar circle and land+ destroy all targets at flight school en die les dat je op 2 wielen moest rijden+ die taxi missie zag ik echt tegenop.
Ik kwam er vanmiddag achter dat ik de 100% drivingschool niet had gesaved :(

SA is zo leuk en ik zit gelukkig nog maar op 60% :)
foto's, oesters en hoeven, naast alle auto's verzamelen [export] gaan voor de laatste paar missies.
Oeps, daten telt denk ik ook voor de volle 100%?
VC heb ik niet eens de verhaal-lijn uitgespeeld :)

Ik heb nog een leuk ide maar dat komt het weekend wel :)

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

Mobie schreef op maandag 11 juli 2005 @ 18:50:
Ik kan me herinneren dat deze vraag al vaker is gesteld, heb alleen nooit echt een antwoord (waarschijnlijk over het hoofd) gezien:

Wat te doen aan de vage stukken zwarte weg 20 meter verderop zodra je op een wat grotere open vlakte rijd. (missen van stukken textures) Dit probleem heb ik zelfs met de laagste instellingen.
heb een oplossing gevonden voor de zwarte wegen op mijn 9800 pro.
Download Ati tray tools en ga dan naar tweaks->standard tweaks en zet daar "force mipmap filters" aan.

nu alleen nog het laatste probleem zien weg te werken: in een vliegtuig of heli flikkeren sommige delen van het landschap soms ff.

Verwijderd

Krijgt iemand de boat-school op 100%?

Die simpele met dat gasgeven en na een klein stukje stilstaan tussen de boeien lukt gewoon niet op goud, snap er niks van. Haal minimaal 9.71 seconden, maar dat is blijkbaar te langzaam.

Ook die sprong met die hoovercraft lukt me niet op goud, haal 67 meter, maar dat is ook niet genoeg blijkbaar.

Weet iemand de goud-limieten voor deze oefeningen? En heeft iemand tips om ze te halen op goud?
Heb de andere 3 scholen wel op goud.

Verwijderd

Vond zelf de boat school nie zo moeilijk. maar hierzo kun je de goud eisen vinden voor elk onderdeel van de boat school en andere schools.

http://www.gta-sanandreas.com/guides/boatschool/index.php

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 21:06 ]

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
waar kan ik dat export gedoe van auto`s vinden?
Ik zie/lees dat het ergens bij een boot is maar waar?

PSN: MojoR1

• RoD
  • Niet online

RoD

tasjesdief schreef op maandag 11 juli 2005 @ 21:19:
Boot --> haven --> San Fierro B)
Met de hijskraan.

Verwijderd

[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\naamloos.bmp[/img]

Iemand een idee hoe ik hier nu verder moet? Is wel een geel driehoekje en een loading bay deur - maar ik weet niet wat ik nu moet doen in whitewood estates

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 21:31:
[[url=C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\naamloos.bmp]afbeelding[/url]]

Iemand een idee hoe ik hier nu verder moet? Is wel een geel driehoekje en een loading bay deur - maar ik weet niet wat ik nu moet doen in whitewood estates
Tenzij je je computer langsbrengt, kan ik dat plaatje niet zien ;) probeer imageshack ofzo om een plaatje te hosten.

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

heb ik net al mn autos geexporteerd met zwarte rook er gratis bij :+ kom ik bij een testje bij de laatste auto erachter dat je er heel veel meer geld voor krijgt :+. let dus op. rij ze eerst ff je garage in ofzo :P

• tasjesdief
volgens mij als je op de map kijkt is het eastern basin, maar ik zie bij dat trein weggetje helemaal geen bord oid, ik zie wel zo`n hijskraan met een boot maar waar een bord is? joost mag het weten

• RoD
  • Niet online

RoD

tasjesdief schreef op maandag 11 juli 2005 @ 21:45:
volgens mij als je op de map kijkt is het eastern basin, maar ik zie bij dat trein weggetje helemaal geen bord oid, ik zie wel zo`n hijskraan met een boot maar waar een bord is? joost mag het weten
Je moet in de hijskraan stappen, en dan de auto op de boot slepen.

• RoD
  • Niet online

RoD

:?

Daar is niks volgens mij :P
Wat ben je aan het doen, een missie?

Verwijderd

Geen idee. er is wel een geel driehoekje te vinden

• RoD
  • Niet online

RoD

Aan je map te zien is dat gele ding links van je... misschien daar even kijken? ;)

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Aaargh nog steeds vast bij Supply Lines!
Iemand nog tips? Want dat kut vliegtuig is niet te besturen! Meestal lukt het me wel om alle 5 de koeriers dood te schieten, maar dan is wel mn fuel op.

Verwijderd

je wil niet weten waar ik allemaal al gezocht heb op dit terrein. met heli op het dak geland. pand rond gelopenen geprobeerd met motorzaag binnen te komen enz enz. waar begint eigenlijk de eerste missie in dit stadsdeel. heb alle ander afgerond maar kan hier niets vinden en ook geen huizen kopen

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 20:35:
Ik ben nu net de missie gehad dat ik die Jizzy moet doden, daarna krijg je de missie dat je vanaf het dak al die mensen moet doodschieten... Je schiet dan T-Bone dood... Maar Ryder gaat ervandoor, er staat dat je een drive-by moet doet... Wat is dat of wat kun je anders beter doen...??? Wie helpt mij... En nog andere vraag, ik heb de driving school gehad maar als ik dan klaar bent dan blijft het staan moet je het dan nog een keer over doen of wat...???
euh is dat die missie waarbij je eerst op het dak staat met een sniper om lui af te knallen? vervolgens ren je naar beneden shiet je op de kade t-bonde dood en springt ryder toch in het water?

je moet er achteraan springen en hem achterna zwemmen... vervoglens met een bood achtervolgen en idd een "drive-by" doen... maar dan met een boot ;)

• tasjesdief
in de hijskraan?? dat ding is way up there, zit het wel in eastern basin? Zit ik wel bij de goeie, in de buurt zie je nog zo`n gele ding maar das voor containers..

• tasjesdief
ik zit btw in de missie voor het eind, dus de hoods overnemen, ik moet de nodige missies toch wel gehad hebben...

• RoD
  • Niet online

RoD

tasjesdief schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:02:
in de hijskraan?? dat ding is way up there, zit het wel in eastern basin? Zit ik wel bij de goeie, in de buurt zie je nog zo`n gele ding maar das voor containers..
Eastern Basin ja.
Gewoon onder de hijskraan gaan staan en in zon rood rondje.
Maar volgens mij moet je eerst die missie met Cesar gedaan hebben dat je een auto moet jatten met die hijskraan, die heb je dus nog niet gedaan? anders had je wel geweten hoe het moet.

Edit: ik zie net dat je al bij het eind zit :P
Nouja, vergeten zeker :)

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 11-07-2005 22:27 ]

• tasjesdief
nop de missie met de hijskraan ben ik niet tegen gekomen.... wat nu?

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ThunderNet schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 15:28:
Ik kom er nu echt niet meer uit :(
heb alle area's van de ballas overgenomen, op jefferson na, en ik krijg daar maar geen gangwar aan de gang :( er zijn gewoon amper ballas daar...
Hoe los ik dit op? :9
Pf dit heb ik ook. 'k Heb hier nog wel oude screenshot

Afbeeldingslocatie: http://grass.homeip.net/users/alwin/blijftpaars2.jpg

Echt zoo irritant dat daar nooit Ballas rondlopen :| Zo blijven ze dus ook gangwars starten in gebieden die daaraan grenzen.

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Aquifer schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:43:
[...]
Pf dit heb ik ook. 'k Heb hier nog wel oude screenshot

[afbeelding]

Echt zoo irritant dat daar nooit Ballas rondlopen :| Zo blijven ze dus ook gangwars starten in gebieden die daaraan grenzen.
Het is ook zoooo easy om dat op te lossen..

De gangwar begint in het gebied waar je staat. Zorg dus dat je in het gebied staat, pak je sniper rifle en schiet een paar ballas dood in aangrenzend gebied.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 11-07-2005 22:46 ]

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

RoD schreef op maandag 11 juli 2005 @ 21:47:
[...]

Je moet in de hijskraan stappen, en dan de auto op de boot slepen.
Das wel erg veel werk... Alle auto's op de tanker na zijn gewoon naar boven te rijden via de ramp :P

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:13
Chaoss schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:01:
[...]

euh is dat die missie waarbij je eerst op het dak staat met een sniper om lui af te knallen? vervolgens ren je naar beneden shiet je op de kade t-bonde dood en springt ryder toch in het water?

je moet er achteraan springen en hem achterna zwemmen... vervoglens met een bood achtervolgen en idd een "drive-by" doen... maar dan met een boot ;)
Je kan Ryder ook gewoon snipen terwijl hij aan het zwemmen is naar de boot. :+

Verwijderd

tasjesdief schreef op maandag 11 juli 2005 @ 21:19:
je moet eerst de missies bij zero doen, en vervolgens de missies met autos jatten daarna

• RoD
  • Niet online

RoD

Bosmonster schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:48:
[...]

Das wel erg veel werk... Alle auto's op de tanker na zijn gewoon naar boven te rijden via de ramp :P
Dat ik daar nooit opgekomen ben :/ :+
Ik steeds maar netjes de hijskraan gebruiken omdat dat gezegd werd...

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zo, eindelijk supply lines af. Als je weet hoe het moet is het makkelijk :)
Met een hele tank benzine over ook nog:

Afbeeldingslocatie: http://www.mrit.nl/supplylines.JPG

Veel mensen geven als tip te rijden met je vliegtuig, maar dan verbruik je nog best veel. Als je eenmaal vliegt, vlieg je ook gewoon verder zonder gas te geven. Als je maar van de rolroeren afblijft.

Ik heb eerst de missie opgestart om eens te oefenen met dat kreng. Alleen sturen met het staartroer. Kijken welke bochten je wel en niet kan nemen, ontdekt dat je door verkeerslichten en bomen heen kan vliegen. Ook ontdekt dat er een behoorlijke autoaim in je vliegtuig zit. Als je boven een koerier vliegt (Beetje erachter) raak je 'm ook gewoon af en toe, maar omdat je onbeperkt ammo heb haalt dat niet uit.

Dus geen gas geven, behalve om op te stijgen, van je hoogte en rolroeren afblijven tenzij het niet anders kan, en je ctrl-toets vasttapen.

Wel vreselijk lang over gedaan in tijd, maar zoals je ziet plenty benzine over.

Mag ik die Zero nu doodschieten?

Firmpete on Aerie Peak

• Spooksel
  • Laatst online: 30-10 17:43

Spooksel

Spooksel!

Heeft iemand anders ook dat zijn Hunter weg is van de airstrip na de skycrane missie? Nou heb ik die lompe Leviathan daar wel staan, maar niet mijn mooie Hunter :( *cry*

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• RoD
  • Niet online

RoD

FirmPete schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:07:

Daar krijg je de kans niet voor :P

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Spooksel schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:41:
Heeft iemand anders ook dat zijn Hunter weg is van de airstrip na de skycrane missie? Nou heb ik die lompe Leviathan daar wel staan, maar niet mijn mooie Hunter :( *cry*
Ja die wisselen elkaar een beetje af daar :'(. Ik weet niet of ze dat op bepaalde dagen doen of dat dat op de gok gaat, maar die Leviathan wil ik niet, en die staat er imo vaker dan de Hunter :X

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Heb gister avond eindelij de flightschool gehaald :)
Dankzij een tip om geen gas te geven tijdens het banken.....
Dan wordt het ineens een stuk makkelijker door :D

Kleine tip:
spoiler:
Met het parachute springen niet de parachute openen als dat aangegeven wordt, ik heb het pas gedaan na dat ik door het wolkendek heen was anders kost het te veel tijd om te landen en haal je nooit gold :)

Verwijderd

gwystyl schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 01:26:

Ja die wisselen elkaar een beetje af daar :'(. Ik weet niet of ze dat op bepaalde dagen doen of dat dat op de gok gaat, maar die Leviathan wil ik niet, en die staat er imo vaker dan de Hunter :X
Volgens mij is dit hetzelfde probleem als met die bike school. Daar verschijnt ook of de FCR-900 of de NRG-500 en de Freeway. Ik gok dat het een clipping probleempje is, dat ze te dicht bij elkaar staan om allebei te spawnen, zoals ook een auto die je vlak naast een spawnplaats van een andere auto zet (bijvoorbeeld bij de Bullet bij de driving school) verdwijnt als die andere auto spawnt. Gewoon terug blijven komen tot ze er wel staan. Die Hydra staat er ook niet altijd, dus gewoon blijven proberen.
Bosmonster schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:48:

Ja, maar als je ze onbeschadigd boven wilt krijgen, kun je toch beter de hijskraan gebruiken. Alleen de motoren zijn makkelijk zonder schade naar boven te rijden.
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 20:55:
Krijgt iemand de boat-school op 100%?

Die simpele met dat gasgeven en na een klein stukje stilstaan tussen de boeien lukt gewoon niet op goud, snap er niks van. Haal minimaal 9.71 seconden, maar dat is blijkbaar te langzaam.

Ook die sprong met die hoovercraft lukt me niet op goud, haal 67 meter, maar dat is ook niet genoeg blijkbaar.

Weet iemand de goud-limieten voor deze oefeningen? En heeft iemand tips om ze te halen op goud?
Heb de andere 3 scholen wel op goud.
Goud voor die eerste test is met 9.70 seconden (ik had met 9.69 secs goud). Mijn tip daarvoor is naar rechts kijken om bij te houden wat een goede afstand is om op te stoppen. Het is enorm kritisch, als je ook maar iets te vroeg of te laat remt, ben je zo een halve seconde verder. Gewoon blijven proberen. Ze geven wel aan dat je op 6 secs moet remmen in de verschillende guides, maar dat is veel te ruim. Als je bijvoorbeeld op 6.1 secs remt, stop je te vroeg, maar als je op 6.9 remt, stop je weer veel te laat.

Voor die sprong moet je meer dan 67 meter springen voor goud. Wat voor mij heel goed werkte was om met W en S de pitch van je hovercraft iets te veranderen, de eerste sprong met deze toetsen erbij kwam ik al op 73 meter. Eerst wat naar achteren hangen (S) en dan halverwege naar voren hangen (W). Moet makkelijk te doen zijn op deze manier.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 08:58 ]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bij de hoovercraft kan je eerst ook nog een heel stuk naar rechts, tot vlak voor de brug, en dan pas bijdraaien naar de schans, zodat je aanloop veel langer is. Je hebt hier tijd genoeg voor, en je kan dan veel verder springen :)

Verwijderd

Met die eerste boat stop kun je gewoon 6 a 7 seconden gas geven en dan uit laten drijven en dan remmend tegen een boei knallen.. Dan heb je hem binnen 8:19 seconden gehaald! (en geen damage)

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Bij mij duurde het even voordat ik die schans doorhad met de hovercraft.
Maar daarna had ik em volgens mij gelijk op 89 meter gezet, dus dat is wel goud genoeg :)
En stoppen in de stopzone: lastig, maar met veel doen heb je op een gegeven moment wel een keer raak. Dat is volgens mij echt zo een oefening die je niet 10x kan herhalen achter elkaar en goud krijgt, echt puur geluk als je de juiste timing hebt iedere keer.
Die schans bijv zou je wel 10x kunnen herhalen en iedere keer genoeg afstand afleggen voor goud. Dat is wat minder "preciesie" timing.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

gwystyl schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:10:
Bij de hoovercraft kan je eerst ook nog een heel stuk naar rechts, tot vlak voor de brug, en dan pas bijdraaien naar de schans, zodat je aanloop veel langer is. Je hebt hier tijd genoeg voor, en je kan dan veel verder springen :)
En toch schijnt het zo te zijn dat met welk grondvoertuig dan ook dat als je dmv de forward en backwards controls tijdens de sprong de sprong kunt beïnvloeden....

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

FirmPete schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:07:
Zo, eindelijk supply lines af. Als je weet hoe het moet is het makkelijk :)
Met een hele tank benzine over ook nog:

[afbeelding]

Veel mensen geven als tip te rijden met je vliegtuig, maar dan verbruik je nog best veel. Als je eenmaal vliegt, vlieg je ook gewoon verder zonder gas te geven. Als je maar van de rolroeren afblijft.

Ik heb eerst de missie opgestart om eens te oefenen met dat kreng. Alleen sturen met het staartroer. Kijken welke bochten je wel en niet kan nemen, ontdekt dat je door verkeerslichten en bomen heen kan vliegen. Ook ontdekt dat er een behoorlijke autoaim in je vliegtuig zit. Als je boven een koerier vliegt (Beetje erachter) raak je 'm ook gewoon af en toe, maar omdat je onbeperkt ammo heb haalt dat niet uit.

Dus geen gas geven, behalve om op te stijgen, van je hoogte en rolroeren afblijven tenzij het niet anders kan, en je ctrl-toets vasttapen.

Wel vreselijk lang over gedaan in tijd, maar zoals je ziet plenty benzine over.

Je kan ook gewoon steeds lander achter het voertuig dat je kapot moet maken... er recht achter gaan staan (hoeft niet helemaal) en dan schieten. zo heb ik het gedaan. dan heb je nog meer dan genoeg bezine over om weer terug te komen.

No signature required.

Verwijderd

Bah zeg. Ik heb echt wel pech. Ik ben de pimping missies aan het doen. Al 2 keer heb ik per ongeluk de missie beeindigd bij level 9 en de 3e keer bij level 9 ondersteboven geraakt. Kan ik weer opnieuw beginnen.

Verwijderd

Chaoss schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:01:
[...]

Ja, en wat is een drive-by...?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 11:41:
[...]

Er naast varen, en dan vanuit zijkant-view (weet niet welke toetsen dat default waren) gaan schieten.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Een bood? :X

Sorry ik zeur d'r normaal niet vaak over maar kom op zeg ..

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 11:52:
Een bood? :X

Sorry ik zeur d'r normaal niet vaak over maar kom op zeg ..
man een tiepvout doordat ik snel typte... 2'de helft van de zin staat het goed hoor...

niet zeiken kom op zeg :P :X

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 11:41:
[...]

ga je me nu vertellen dat je al zo ver in het spel bent en nog nooit een drive-by in een auto gedaan hebt :/ :+

maar wat ben je nou voor nepgangster als je niet weet wat een drive-by shooting is... kijk je te weinig gangsta' clips op MTV ofzo? :+

maar idd zoals hierboven staat met een auto/motor ergens naast/langs rijden en dan met Q of E naast je kijken en schieten... dat kune dus ook met elk willekurig bootje doen.

Verwijderd

Een drive-by is helemaal niet nodig voor die missie ;) Ik vond dat wel grappig met die missie:
spoiler:
Eerst word je naar een dak aan de overkant van de straat geleid, van waar je geacht wordt de baddies te snipen. Al snipend kun je alvast afrekenen met het overgrote merendeel van de baddies, vervolgens moet je T-Bone afrekenen. Dan duikt die Ryder het water in, en vertelt het spel je vervolgens dat je hem achterna moet zwemmen. Tegen de tijd dat ik dat las, was ik uit automatisme al overgeschakeld naar de sniperrifle. Hmm, moeilijke keuze, achterna zwemmen en moeilijk doen of gewoon snipen? Hmm. :D

Maar als je toch wilt zwemmen, kun je ook nog je bootje langs zijn bootje leggen, en dan snel op zijn boot springen :) Niks geen drive-by doen.

• Rfce
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:13:
[...]
spoiler:
Maar als je toch wilt zwemmen, kun je ook nog je bootje langs zijn bootje leggen, en dan snel op zijn boot springen :) Niks geen drive-by doen.
whaha lukt dat?? Heb ik niet geprobeerd.

spoiler:
ik had dus mijn sniper leeg gesniped, dus nix meer over ik dus die boot in achter m aan, bleek na een salvo dat mijn gun ook leeg was. wtf.... dus maar bij die boor blijven rijden. Op een gegeven moment vloog zijn boot vanzelf in de fik :D mission succesfull, whaha

euh...ja

Verwijderd

LMB is toch Linker Mouse Button...? Ik moet bom activeren met die knop maar de met linker muis knop moet dat maar dat wil niet... Is bij die missie met dat je crack of chemische troep moet opblazen...? Wie weet het wel...? :*)

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:10:
LMB is toch Linker Mouse Button...? Ik moet bom activeren met die knop maar de met linker muis knop moet dat maar dat wil niet... Is bij die missie met dat je crack of chemische troep moet opblazen...? Wie weet het wel...? :*)
Ctrl ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:10:
Dan probeer je toch gewoon een aantal knoppen?
Zoveel mensen zitten te kloten met knoppen, ten eerste staat het aangegeven wat je moet doen, en ten tweede: zoveel moeite is het toch niet om ff op een paar toetsen te rammen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:57:
[...]

Dan probeer je toch gewoon een aantal knoppen?
Zoveel mensen zitten te kloten met knoppen, ten eerste staat het aangegeven wat je moet doen, en ten tweede: zoveel moeite is het toch niet om ff op een paar toetsen te rammen?
Die aantal knoppen waren bij mij sowbeetje hele toetsenbord, en de muis heb ik ook gedaan... Er staat dat je op LMB moet drukken om te activeren...!!!!

Kijk hier zelf,, die tanks moet ik opblazen

Afbeeldingslocatie: http://img310.imageshack.us/img310/8973/naamloos0ox.th.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 15:04 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.