Ik heb nou een mooi dual monitor systeempje met een 17 inch ctx monitor en een oude 14 inch monitor.
ctx draait op 1280x1024 @ 75 hz, die 14" op 800x600 @ 60 hz, is allebij het maximum van de monitoren.
Als ik nou die kleine monitor aanzet begint de grote monitor enorm te trillen.
't Is zelfs zo erg dat ik er hoofdpijn van krijg na een paar minuten, niet echt gezond dus.
De degaus knop al vaker gebruikt, maakte weinig uit.
Heb er nou al een metalen plaat van m'n kast tussenstaan maar dat helpt te weinig en ziet er niet echt mooi uit
Kan ik hier nog iets tegen doen ?
Die kleine monitor openslopen en er bijvoordbeeld iets inmaken is geen probleem, hij is al een paar keer opengeweest om de de aan/uit schakelaar kapot was.
In afwachting van Uw schrijven zit ik met 1 monitor te werken
ctx draait op 1280x1024 @ 75 hz, die 14" op 800x600 @ 60 hz, is allebij het maximum van de monitoren.
Als ik nou die kleine monitor aanzet begint de grote monitor enorm te trillen.
't Is zelfs zo erg dat ik er hoofdpijn van krijg na een paar minuten, niet echt gezond dus.
De degaus knop al vaker gebruikt, maakte weinig uit.
Heb er nou al een metalen plaat van m'n kast tussenstaan maar dat helpt te weinig en ziet er niet echt mooi uit
Kan ik hier nog iets tegen doen ?
Die kleine monitor openslopen en er bijvoordbeeld iets inmaken is geen probleem, hij is al een paar keer opengeweest om de de aan/uit schakelaar kapot was.
In afwachting van Uw schrijven zit ik met 1 monitor te werken
Resistance is futile (If < 1 Ohm)