ISO Image Windows XP SP 2 CD.

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

• RemonDePemon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-10-2025
Allen,

Ik ben op zoek naar de originele CD van XPSP2. (bijvoorbeeld een ISO image)
Reden hiervoor is dat ik bezig ben met de installatie van MediaCenter 2005 en ik deze CD nodig heb. Maak je geen zorgen, alles is eerlijk gekocht, maar tijdens de installatie word er om de originele SP2 CD gevraagd. Als ik de gedownloade SP2 (.EXE) bij Microsoft ophaal, uitpak en op CD zet werkt het niet en missen er een aantal bestanden.

Wellicht heeft iemand anders dit probleem al eens gehad en is er ook een workaround voor. Achteraf SP2 installeren gaat helaas niet op. MediaCenter werkt niet als je de installatie van SP2 overslaat tijdens de installatie. Een downloadlokatie voor een ISO file is natuurlijk ook welkom.

anybody?

Nog 17 jaar tot mijn pensioen

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Slipstream gewoon SP2 met een willekeurige XP CD?
Enniewee, we gaan je hier niet aan downloadlocaties voor XP ISO's helpen, dat is namelijk zo illegaal als het maar zijn kan en niet gewenst hier @ GoT.

[ Voor 85% gewijzigd door RobIII op 05-07-2005 14:01 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ook al claim je dat het legaal is, dat maakt het nog niet legaal (hoewel ik er in dit geval geen uitspraak over zou willen doen), het is hier geen uitwisselingsforum voor allerlei bestanden. Regel zo'n cd of volg de tip van RobIII, succes!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

zie blaataaps; dit soort verzoeken vallen nogal onder warez :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat dus ja :)

Dit topic is gesloten.