Ik weet het, er zijn hier 100-den topics met hetzelfde probleem, maar ik heb toch het gevoel dat ik wel een héél speciaal geval ben 
Alles begon enkele weken geleden, mijn mohaa had last van pc lag, ik had geluidsstoringen bij het typen en mijn klok liep iets te snel, in de BIOS liep hij wel juist.
Ik dacht simpel: spyware... maar na uren proggies te laten zoeken etc. had ik nog niets gevonden.
Dan maar formateren, en jawel, alles ging weer zoals het hoort
enkele dagen later had ik weer prijs... dezelfde fout... opmerkelijk was dat dit begon na een reboot.
... weer geformateerd ...
Vandaag, een 4-tal dagen later is de stroom uitgevallen. Ik start mijn pc weer op en jawel
weer loopt men klok te snel (1 min = 55s), mohaa hangt weer (zal zo wel zijn bij elk game, het lagged wel alleen wanneer ik over internet speel) en ik krijg weer geluidsstoringen bij het typen.
Vermits ik het beu ben hebk het dan maar hier gepost
PC-Configuratie:
AMD Athlon XP 3000+ @ 2100 Mhz (is normaal denk ik?)
512 MB DDR
HDD waar systeem opstaat is een maxtor 120 Gig
Geluidskaart: SB Audigy 2
Mobo: Abit NF7-S rev. 2.0 (waarvan ik vandaag nog BIOS heb geupdate)
ATI Radeon 9800 Pro 256MB
Lijst software:
Kheb ook alle updates en SP2.
Iemand een oplossing ?
Alles begon enkele weken geleden, mijn mohaa had last van pc lag, ik had geluidsstoringen bij het typen en mijn klok liep iets te snel, in de BIOS liep hij wel juist.
Ik dacht simpel: spyware... maar na uren proggies te laten zoeken etc. had ik nog niets gevonden.
Dan maar formateren, en jawel, alles ging weer zoals het hoort
enkele dagen later had ik weer prijs... dezelfde fout... opmerkelijk was dat dit begon na een reboot.
... weer geformateerd ...
Vandaag, een 4-tal dagen later is de stroom uitgevallen. Ik start mijn pc weer op en jawel
Vermits ik het beu ben hebk het dan maar hier gepost
PC-Configuratie:
AMD Athlon XP 3000+ @ 2100 Mhz (is normaal denk ik?)
512 MB DDR
HDD waar systeem opstaat is een maxtor 120 Gig
Geluidskaart: SB Audigy 2
Mobo: Abit NF7-S rev. 2.0 (waarvan ik vandaag nog BIOS heb geupdate)
ATI Radeon 9800 Pro 256MB
Lijst software:
- Office 2003
- Winamp
- Macromedia Studio MX 2004
- Mozilla Firefox
- mIRC
- Medal of honor allied assault
- Teamspeak 2
- DMW Anticheat (voor mohaa)
- FlashFXP (FTP client)
- MSN 7.0