HDD Kapot???¿¿¿

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-03 16:44
Hey,

Mijn pc liep laatst vast waarna ik heb moeten resette maar toen bleef hij hangen bij verufying DMI pool data..... ik in me kast wat gekeken zonder dvd proberen etc. maar niks wou. toen heb ik voor de test is de ide kabels op het moederbord omgedraait en voila deed het weer, enige probleem is nu dah hij me 2de HDD niet meer vind :S ik heb toen nog wat geprobeerd met master slave maar dat heeft ook allemaal geen nut hij vind hem niet... kan het zijn dat hij kapot is of moet ik in me bios of weet ik et wat iets aan passen help A.U.B (en als ie kapot is is garantie een mogelijk heid?? zoveel geld heeft iemand van 15 nou eenmaal niet te besteden....)

Mvg Rob

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
wat voor harde schijf heb je? probeer anders is een test tool van de fabrikant van de harde schijf ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem eens een kijkje in de FAQ van dit subforum: OM FAQ / Beleid. Daarin staat precies wat je allemaal wel niet kan doen bij vage harddisks. Eventueel kan Hangen en Opstartproblemen troubleshooter ook van nut zijn :)

Dit topic gaat verder dicht wegens gebrek aan inzet, inzicht, researchvermogen en creativiteit mbt topictitels. Herlees eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) voor hoe je het beste van GoT gebruik kunt maken ;)

Dit topic is gesloten.