Toon posts:

addertje bij T-mobile 200 24 mnd voor 3,45 euro?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• discusws
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 01-12 20:49
Bij verschillende GSM shops worden t-mobile sim only kaarten aangeboden voor voor erg lage bedragen!

200 belminuten voor 3,45 euro per maand! 24 maand contract!

waar zijn de addertjes!

Natuur fotograaf

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 12:12

Gallus

Cheesy

Het addertje is dat je geen toestel ter waarde van een paar honderd euro krijgt. :)

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 16:51
Vorige maand waren er ook acties waarbij je uiteindelijk helemaal niks hoefde te betalen voor een Debitel Vodafone branded 17.50 abonnement.

Het addertje is zoals Gallus al zegt, je krijgt er geen dure telefoon bij.
Dat geld (meestal zon 300 a 400 euro) wordt nu verrekend met je abo kosten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: september 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik heb een Sim Only van 450 min bij t-mob. voor 25 euro per maand. Heb dat nu al meer dan een jaar. Erg handig. Geen addertjes. Erg handig, toestel heb ik zelf gewoon gekocht voor 300 euro.
En ik wacht nu op mijn E330 van T-Mobile voor 10.75 per maand en 150 belminuten.

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 06-08 13:10
Een ander addertje is dat je misschien binnen nu en 2 jaar (!) veel meer gaat bellen dan 200 minuten per maand en over dat teveel aan minuten flink extra mag betalen ;)

Ik zou persoonlijk altijd voor een abbo kiezen van maximaal 1 jaar. Verder is de prijs zoals hierbovengezegd veroorzaakt door de kortingen die providers geven op telefoons. Soms geven de webshops ook nog iets van het geld dat ze krijgen om jou aan te brengen terug.

[Voor 46% gewijzigd door sdomburg op 05-07-2005 13:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JanWillem|IA
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 14-05-2007
Inderdaad, ze besparen op de telefoon. Heb zelf sinds kort een Telfort 200 abbonnement voor 3,50 per maand :)

MSI K8T Neo2 s939 | AMD Athlon64 3000+ | 2x 512MB DDR PC3200 Kingston | Maxtor 160GB 8mb | Ati Radeon 9800pro | NEC 3520

Acties:
  • 0Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

En zo kennen we nog wel wat goedkope aanbiedingen .. zonder addertjes...
http://www.studentmobiel.nl/t-mobile.htm ... ooh addertje.. je moet student zijn. Maar er wordt niet op gecontroleerd.. ook handig.
och ja .. niet zo bijzonder meer ondertussen geloof ik.

• j86
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 12-11 04:25
Misschien beetje laat, maar toen ik dit topic zag kreeg ik ook wel interesse in zo'n goedkoop abbonement!
Maar ik kon er geen vinden (geen ubergoedkope, zoals in de TS) waarbij de smsjes ook in de bundel zitten. Zijn die er wel? Of moet ik dan gelijk een normaal abbonement van rond de 20 Euro per maand afsluiten?

• basset
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 01-12 21:59
Ik heb 1 jaar 150 voor 2,50 afgesloten. Je kon ook 2 jaar afsluiten, maar er stond ergens wel dat de korting voor 1 jaar gold. Daarna, betaal je het gewone tarief (1 jaar afgesloten dus :) )

Nu is dit een nieuwe aanbieding, maar ik zou het wel even heel goed nakijken.

oops! reageer ik ff op een oude post.... 8)7

[Voor 9% gewijzigd door basset op 21-09-2005 08:48]

Hop,hop,hop!

• aramdin
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 17-04 21:01
Niet vergeten dat na een jaar het contract over het algemeen stilzwijgend wordt verlengd. Dat is het enigste wat ik kan bedenken, hoewel dit ook gewoon in de voorwaarden staat, dus het is niet echt een addertje :)

ND-Photo.nl (Portfolio) / Ducked.nl (Blog)

• j86
Ook iets om rekening mee te houden, voor een smsje word nog gewoon 22 cent betaald, ipv de +- 8 cent bij prepaid!
Zijn er niet zo'n abbonementen waarbij de smsjes inbegrepen zitten?

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

aramdin schreef op woensdag 21 september 2005 @ 08:49:
Niet vergeten dat na een jaar het contract over het algemeen stilzwijgend wordt verlengd. Dat is het enigste wat ik kan bedenken, hoewel dit ook gewoon in de voorwaarden staat, dus het is niet echt een addertje :)
Ja het wordt stilzwijgend verlengd, maar telkens met perioden van een maand.
Dus als je vergeet op te zeggen, zit je er niet ineens een jaar langer aan vast, maar gewoon een maand langer.
Ik kan dit nauwelijks een addertje onder het gras noemen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• j86
Ik heb eindelijk een goedkoop abbo gevonden waarbij je kunt smsen EN bellen, dus niet dat je moet bijbetalen voor sms!

http://www.gsmweb.nl/vodafone/index_abo.htm

Die van 5.95 leek me wel wat (bel toch niet zo heel veel), maar ik zou nog wel iets willen weten.
Ik heb gsmweb gemaild, omdat ik wilde weten hoe dat gaat met het opzeggen van het abbo na 1 jaar (omdat het daarna natuurlijk meer gaat kosten). Ze vertelden alleen dat het stilzwijgend verlengd word, dus niet hoelang ik het vantevoren moet doorgeven!

Ook vroeg ik hoelang ik mijn minuten/smsjes mee kon nemen, dat was dus 1 maand. Als ik wilde weten waar ik mijn resterende belminuten kan opvragen, moest ik maar even contact opnemen met Vodafone. Is dat normaal? En hoe gaat dat dan in zijn werking?

• Levi
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 12-07-2017
Normaal moet je een abonnement 3 maanden voor de aflooptermijn opzeggen volgesmij
Dat abonnementje van 5,95 lijkt me ook wel interessant :)

[Voor 27% gewijzigd door Levi op 28-09-2005 16:00]

Levi

• j86
Kickje, ik heb de afgelopen tijd wat gezocht naar een goed abonnement (belminuten+smsjes, bij de meeste goedkope abbo's krijg je alleen minuten), en kwam ik o.a. bij Tele2 terecht.

In hun advertentie staat het volgende:
2. De voordeelbundel:
Bij deze bundel ontvangt u elke maand 60 belminuten, 100 SMS-berichten of een combinatie hiervan. Bovendien betaalt u alles uit één bundel en geldt buiten de bundel hetzelfde lage tarief als binnen de bundel. Deze tarieven bedragen 16,7 eurocent p/m en wij hanteren hierbij geen piek-en daltarief. De bundel is 1 maand geldig.
Ik snapte niet helemaal hoe dat nu werkte met belminuten en smsjes, dus ik stuur ze even een mailtje. Krijg alleen precies hetzelfde antwoord!

Wat bedoelen ze hier nu mee? Kun je hier 60 minuten mee bellen en 100 smsjes per maand sturen, of zijn er na 50 smsjes ook 30 belminuten op, of kan ik OF alleen bellen OF alleen smsen?

• daniel_ev
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 29-11 18:14
Iets anders, naast het ontbreken van de kosten van een toestel, is dat 'normale' winkels voor ieder abonnement dat ze verkopen twee- à driehonderd euro van een provider krijgen, zó graag willen die lui hun marktaandeel vergroten. Dit soort supergoedkope webstores krijgt ook een dergelijk 'aardigheidje' voor ieder verkocht abo, maar betaalt een deel hiervan terug aan de klant.

Houdt er wel rekening mee dat het niet zo is dat je bijvoorbeeld maar 4,50 per maand hoeft te betalen. Je betaalt gewoon de normale maandlasten, maar je krijgt ook na een bepaalde periode een zogenaamde cashback teruggestort. Alles bij elkaar opgeteld kom je dan op dit soort lage maandlasten.

Toch?

• sander817
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 30-11 22:36

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

die zijn er ook, maar er zijn ook abos van 3,50, die je daadwerkelijk ook op factuur krijgt, nix geen cashback

• j86
daniel_ev schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:12:
Iets anders, naast het ontbreken van de kosten van een toestel, is dat 'normale' winkels voor ieder abonnement dat ze verkopen twee- à driehonderd euro van een provider krijgen, zó graag willen die lui hun marktaandeel vergroten. Dit soort supergoedkope webstores krijgt ook een dergelijk 'aardigheidje' voor ieder verkocht abo, maar betaalt een deel hiervan terug aan de klant.

Houdt er wel rekening mee dat het niet zo is dat je bijvoorbeeld maar 4,50 per maand hoeft te betalen. Je betaalt gewoon de normale maandlasten, maar je krijgt ook na een bepaalde periode een zogenaamde cashback teruggestort. Alles bij elkaar opgeteld kom je dan op dit soort lage maandlasten.
Daar had ik nog niet aan gedacht! En kan het eigenlijk ook niet terugvinden in de kleine lettertjes, maar ik neem aan dat je daar wel over geinformeerd word wanneer je er een afsluit.

Is dit trouwens alleen bij de goedkope webwinkels-aanbiedingen? Zit er namelijk over na te denken om een gewoon abbo af te sluiten bij de provider, en dat word dan waarschijnlijk Vodafone of KPN, zijn de enige providers waarbij alles uit 1 bundel komt (tenminste, dat is wat ik eruit begrijp)!

• Flaterik
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 31-10-2019
Neem 1 jaar ipv 2, zelfde prijs en kun je over 1 jaar weer iets nieuws afsluiten! (of vernieuwen)

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

• Case-Modderaar
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08-06-2011

Case-Modderaar

AMD X2 3800+

Het addertje is dat je die minuten alleen maar opmaakt aan bellen naar vaste nummers en T-Mobile nummers. Verder betaal je alles extra. Dat wordt dus niet 3.45 euro maar 34.5 euro per maand.

AMD 64 X2 3800+ Winchester // 7800GT // 2048DDR // MSI K8-N // 3x Seagate 200GB SATA // Chieftec DX-01BD-U // Thermaltake BigWater + Eheim 1048

• j86
Case-Modderaar schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:39:
Het addertje is dat je die minuten alleen maar opmaakt aan bellen naar vaste nummers en T-Mobile nummers. Verder betaal je alles extra. Dat wordt dus niet 3.45 euro maar 34.5 euro per maand.
Nog een provider die afvalt!
Ik zoek er gewoon een, waarbij ik kan bellen naar alle 06 en vaste nummers, EN kan smsen, en dat allemaal uit de bundel, en dan ook nog onder de 10 Euro per maand! Het liefst 1 jaar.

Maar het valt niet mee om zo'n abbo te vinden...

• daniel_ev
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 29-11 18:14
Wat een onzin? Telfort heeft een dergelijk abo, het samenbellen500 abo of zoiets. Bij mijn weten kun je bij T-Mobile gewoon naar alle andere providers binnen je bundel bellen.

Ik heb nu zelf iig een 300 min/maand abo voor 5,95 bij T-Mobile, en ik kan gewoon naar alle nummers bellen die ik wil.

Toch?

• engelbertus
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 22-11 09:39
er is nog iets natuurlijk, met dat stilzwijgend verlengen
dat is eigenlijk niet zo, het contract wordt gewoon verlengd, en je hebt een opzeg termijn van 3 maanden ( of soms 2) je kunt dus op elk moment opzegggen na de contractsperiode, maar dan wel met in achtname van de opzegtermijn.

• argro
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 01-12 10:22
Grote onzin, die 200 minuten mag je naar alle vaste en mobiele nummers bellen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• engelbertus
  • Laatst online: 22-11 09:39
casemoderaar is in de war met telfort

• knorde
  • Laatst online: 01-12 15:35
Dit is niet waar, zoals al aangegeven wordt mag je gewoon naar alle mobiele nummers bellen.

[Voor 5% gewijzigd door knorde op 12-10-2005 11:53]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

• Verbal Kint
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 12:01

Verbal Kint

The man with the plan

joswillems86 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:36:
[...]

Daar had ik nog niet aan gedacht! En kan het eigenlijk ook niet terugvinden in de kleine lettertjes, maar ik neem aan dat je daar wel over geinformeerd word wanneer je er een afsluit.

Is dit trouwens alleen bij de goedkope webwinkels-aanbiedingen? Zit er namelijk over na te denken om een gewoon abbo af te sluiten bij de provider, en dat word dan waarschijnlijk Vodafone of KPN, zijn de enige providers waarbij alles uit 1 bundel komt (tenminste, dat is wat ik eruit begrijp)!
Bij Orange gaat ook alles uit je bundel, bellen (vast/mobiel/buitenland!), sms, en ik geloof ook nog GPRS.

Great minds think alike!

• j86
Verbal Kint schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:56:
[...]

Bij Orange gaat ook alles uit je bundel, bellen (vast/mobiel/buitenland!), sms, en ik geloof ook nog GPRS.
Bedankt man :)
Ik ga even rondzoeken, want alles-in-1-bundels zie je niet zo vaak bij die goedkopere abbo's.

EDIT: Ziet er goed uit, maar kun je eigenlijk wel een los abbo bestellen?

[Voor 11% gewijzigd door j86 op 12-10-2005 12:20]

• Mouse31
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 13-09-2006
De "catch" van de huidige T-mobile sim only 300 of 400 minuten aanbiedingen (voor respectievelijk EUR 5,95 en 7,95 bij o.a gsmstore.nl) is dat je na afloop van je contractsduur de reguliere (=hoge) tarieven gaat betalen!

Voor T-mobile abonnementshouders een ervaringstip:

(i) je abonnement tijdig opzeggen, gewoon direct na afsluiten, vergeet je het niet.

(ii) paar maanden voordat je abonnement afloopt op internet de beste T-mobile aanbieding zoeken

(iii) T-mobile bellen en zeggen dat je abonnement afloopt maar dat je op internet een aanbieding hebt gezien waarvoor je wel wil verlengen (en dat je anders - met nummerbehoud - ingaat op een aanbieding van een andere operator).

O ja, niet de klantenservice bellen. Daar kunnen ze je alleen een telefoon aanbieden.Bellen met de afdeling relatiebeheer: 0800 8104, daar verlengen ze abonnement zonder probleem op basis van de dan geldende internetactie (gebaseerd op meerdere ervaringen van mijzelf en recent in mijn omgeving).

Dit systeem van aanbieding naar aanbieding hoppen werkt bij mij uitstekend. Je maakt op deze wijze gebruik van het feit dat marktaandeel in deze business heilig is en de normale tarieven voor belminuten relatief duur zijn.

• BiG-GuY
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 16:38
er is nu dus ook aanbieding voor Relax SMS 50 de helft van je contractduur gratis :), had ik gekregen via klantenservice :)... voor mn broer, heb zelf al abbo met telefoon namelijk...

Gallery

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee