Toon posts:

Labtec Arena 5.1 werktneit volledig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

ik heb een labtec arena 5.1 dolby system, alleen alleen mijn 2 front speakers werken! (AC97 Realtek on board geluidskaart)

mijn centre en mijn beide backs werken neit, en dat terwijl ze onder windows xp home, wel functioneerden, maar nu ik XP pro heb, werekn ze neit meer

het volgende heb ik allemaal gedaan:

ik heb de laatste drivers geinstalleerd (zowel van geluidskaart als van labtec)
ik heb alle instelling bij geluid in windows ingesteld zoals het behoort te zijn! (dus van input naar output, en speakers ingesteld als 5.1 dolby)

alleen, geen resultaat,

wie weet wat ik moet doen?

alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 13:39 ]

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Digitaal aangesloten of analoog? Wanneer analoog, heb je dan bij geavanceerde instellingen de poortveranderingen doorgegeven? Als in Rear Speakers in Line in etc.?

Lezen is ook een vak :X

Wat speel je af? DVD, mp3, divx? M.a.w. is de bron wel 5.1, en zo niet wordt die dan wel gemixt naar een of andere Super Turbo Surround Modus, of blijft het dan gewoon stereo?

[ Voor 40% gewijzigd door FirePuma142 op 05-07-2005 11:49 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Verwijderd

Topicstarter
ik speel mp3 af via windows media player! en bij home, deed hij dat perfect! in surround, net als de dvd en de divx dus, de bron zou toch 5.1 moeten zijn denk ik! maar, alles wordt dus alleen maar stereo weergegeven!!! en niet surround!

en hoe laat ik dat mixen?

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 11:54 ]

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Mp3 in 5.1 dat kan niet, dan wordt het dus software matig, of hardwarematig vervormd naar 5.1 ipv 2.0,
maar goed, ergens dus een instelling, welke en waar, probeer dat eerst eens op te zoeken in de manuals.

offtopic:
Waarom ben je in hemelsnaam overgestapt naar Pro?

Good taste is for people who can’t afford sapphires