Toon posts:

Internetprobleem na terugzetten ghost

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij op het werk deed een computer van een collega het niet helemaal goed meer.
Dus ik had even een ghost van zijn computer teruggezet.

Ging allemaal perfect, hij hing ook weer netjes in het netwerk. Alleen internet&Outlook Express geven problemen. Als je IE opstart krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.metal-maiden.com/Internet/naamloos.jpg

Het ligt op een of andere manier aan die ghost omdat andere images dit probleem niet hebben. Maar is dit niet op een of andere gemakkelijke manier te herstellen?

Het OS is Win98, de computers zijn +/- PIII 900.

Versie van ghost weet ik zo niet.
Ik hoop dat dit genoeg info is om me even verder te helpen.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Dan "die andere image" terug zetten? (ugh.. simpel toch?) En heb je niet een systeembeheer die je ECHT onderstuening kan geven? windows 98 ....ach, laat ik verder niet offtopic gaan.

/edit: Ja, echt hulp kunnen we je niet geven omdat we ook niet kunnen zien waarom i.e. crahsed. Er staat iets op de image fout, ofwel er is iets gewoon fout met je installatie. Bepaal eens wat je voor internet explorer draait en zoek dan in Software algemeen. Als workarround kun je uiteraard ook firefox + thunderbird draaien.

[ Voor 49% gewijzigd door leuk_he op 05-07-2005 11:43 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Systeembeheerder zouden we kunnen bellen maar het leek ons beter eerst even zo een oplossing te zoeken omdat wij geen "vaste" systeembeheerder hebben. Die zou dan dus speciaal daarvoor langs moeten komen.
Die andere ghost terugzetten kan ook wel maar die heeft weer andere instellingen. De IE is trouwens 6.0.
Maar het begint erop te lijken dat het dus niet een simpele handeling is ofzo. Dan wordt het toch inderdaad een andere ghost. Mja zit niets anders op dan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik was even vergeten te vermelden: het probleem schijnt zich voor te doen zodra er nieuwe hardware geinstalleerd wordt. Zo hebben we wat extra geheugen erin gezet, daarna begonnen deze meldingen.

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2025

Rwin

Ondertitel

installeer IE6 eens opnieuw...

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers