3D Scanner Gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SuperJERK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07-2025
Zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een 3d scanner. Ik heb de diverse topics op Tweakers al bekeken, gebelt met diverse hardwareleveranciers en gezocht op internet.

In een topic van Tweakers heb ik gelezen dat er ooit z'n scanner bij conrad te koop was voor 800 a 900 euro. Bij conrad konden ze mij helaas ook verder helpen.

De scanner is bedoelt voor kleine objecten van 2cm tot (pak em beet) 30 cm.

Wie oh wie kan mij aan een 3d scanner helpen :) (of weet adresjes waarmee ik contact op kan nemen)?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• SuperJERK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07-2025
Jah dat zijn een heleboel resultaten, alleen zijn het niet echt resultaten waar ik iets mee kan. Ik ben dus opzoek naar een kastje waar je een object in kan zetten en dat deze gescannend wordt.

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
...en dan staan er rechts en boven ook nog een hoop "gesponsorde links" met zat informatie tussen...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:28
op ebay
de conrad scanner

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

Over mij

Pagina: 1