Ik weet niet zeker of dit een slotje wordt of verwijdering, maar probeer het toch.
Wat is volgens jou de beste methode om keyloggers en evil rootkits van
je pc te verwijderen?
Deze dingen (google je even) zijn stukjes software om slapeloze nachten van te krijgen,
als je je pc vermoed van infectie.
Kunnen rootkits zich écht helemaal afschermen van process-viewers (stealth) als ze bezig zijn?
Hoe kom je er dan ooit achter of alles weg is?
Windows opniew installeren is 1 optie. Maar ik heb zoveel grote bestanden op me pc
en geen dvd-writer.
En ik ben bang dat als ik een 2e HD aan me pc bevestig om data over te zetten (vnl. gewone
muziekbestanden, ISO's, films, persoonlijke documenten, rar-bestanden etc, geen exe's of
programma's) dat die virussen/worms/rootkits of whatever zich dan vanzelf gaan meekopieren
naar die nieuwe hd (weet niet of dat uberhaupt kan) ofzo..
Dit is toch naar?
Wat is volgens jou de beste methode om keyloggers en evil rootkits van
je pc te verwijderen?
Deze dingen (google je even) zijn stukjes software om slapeloze nachten van te krijgen,
als je je pc vermoed van infectie.
Kunnen rootkits zich écht helemaal afschermen van process-viewers (stealth) als ze bezig zijn?
Hoe kom je er dan ooit achter of alles weg is?
Windows opniew installeren is 1 optie. Maar ik heb zoveel grote bestanden op me pc
en geen dvd-writer.
En ik ben bang dat als ik een 2e HD aan me pc bevestig om data over te zetten (vnl. gewone
muziekbestanden, ISO's, films, persoonlijke documenten, rar-bestanden etc, geen exe's of
programma's) dat die virussen/worms/rootkits of whatever zich dan vanzelf gaan meekopieren
naar die nieuwe hd (weet niet of dat uberhaupt kan) ofzo..
Dit is toch naar?