Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Doe de groeten aan de mensen van de avondwinkel daar 
En wat betreft dat WiFi-netwerk: bij mijn weten is dat nog lang niet actief. Als er iets over bekend is zou het moeten staan op Cyburg, lijkt me. Maar daar merk ik de laatste tijd ook vrij weinig van.
En wat betreft dat WiFi-netwerk: bij mijn weten is dat nog lang niet actief. Als er iets over bekend is zou het moeten staan op Cyburg, lijkt me. Maar daar merk ik de laatste tijd ook vrij weinig van.
hallo.
wat ik wel weet is is dat je een vrije internetverbinding kunt krijgen in de linnaeusstraat ter hoogte van bcc.
wat ik wel weet is is dat je een vrije internetverbinding kunt krijgen in de linnaeusstraat ter hoogte van bcc.
Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
Dat klinkt sneakyZuzZoo schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:04:
hallo.
Hoezo dat? KPN levert je in 5 werkdagen een belbudet of belbasis analoge telefoonverbinding. In een week kan een telco je DSL leveren op die lijn daarna. Vertraging zit vaak als aanvragen blijven liggen etc.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
Ik woon ook in de indische buurt en ik kan je vertellen dat er weinig te Wifi'en valt hier behalve mijn eigen AP dan natuurlijk.
Pagina: 1