20" Cinema op Windows

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• martijnvanegdom
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-01 19:11
Ik wil langzaam over stappen naar Apple systemen..

Aangezien mijn monitor aan vervanging toe is, wilde ik als eerste een 20" Cinema TFT kopen.. Alleen nu zie ik dat de resolutie 1680 x 1050 is. Niet echt een standaard windows resolutie.

Zijn er mensen die weten of het mogelijk is om de 20" tft toch op windows aan te sluiten. Op het moment gebruik ik een Nvidia FX5600XT, zover ik heb kunnen nagaan ondersteunt deze niet die resolutie.

Zijn er mensen die een oplossing hebben?

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:12
ondersteund windows gewoon. Zit nu naar zo'n zelfde scherm te kijken.

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Door op google het volgende in te tikken:"20 Apple Cinema Displays on Windows"

Kwam ik uit op de volgende pagina:

http://www.apple.com/displays/specs.html

Waar ik bij het kopje "System Requirements" de volgende text zag staan:

One of the following:

* Power Mac G4 or G5 with NVIDIA graphics card or ATI Radeon 7500 or better graphics card and Mac OS X v10.2.8 or later
* PowerBook G4 with DVI port and Mac OS X v10.2.8 or later
* Windows-based PC with graphics card that supports DVI ports with full single-link digital bandwidth and VESA DDC standard for plug-and-play setup. PC support for the 30-inch Cinema Display requires dual-link DVI capability.

One of the following:

* Power Mac G5 with an ATI Radeon 9650, ATI Radeon X850 XT, or NVIDIA GeForce 6800 GT DDL graphics card (offered as a kit for current Power Mac G5 customers)
* PowerBook G4 with ATI Mobility Radeon 9700 graphics card and dual-link DVI functionality and Mac OS X v10.3.4 or later

Kortom, ietsjes minder lui mag ook wel ;)

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Yup dat is mogelijk, zoals matiasjansen al zei, en dat had je zelf ook wel kunnen vinden he ;)

Overigens: Windoos is een winnares, Windows is een besturingssysteem van Microsoft ;)

Anyway, dit topic is een beetje overbodig, dus ga ik bij deze even een mooi slotje voor je inelkaar knutselen :w

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Dit topic is gesloten.