2 iedentieke draadloze muizen naast elkaar

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem ligt eigelijk niet bij mezelf, maar bij me oom en tante voor wie ik de pc altijd verzorg.
M'n tante had een keer een nieuwe muis nodig, omdat zij mijn muis (de logitecht mx1000) zo geweldig vond, moest zij die ook hebben. Nu was kort geleden ook mijn ooms muis ver versleten, en hebben ze een tweede muis (opnieuw de logitecht mx1000) aangeschaft.
Nu is het probleem dat beide muizen met de zelfde frequentie werken en elkaar dus dwarsliggen. (Beide pc staan namelijk ook nog een lekker dicht bij elkaar op hetzelfde bureau.)

Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Je kan via de software (Mouseware) kanalen kiezen :)
Zo kun je 2 identieke muizen naast elkaar op 2 verschillende kanalen laten werken.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. (Hoe simpel kan het antwoord af en toe zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:02

Rmg

bij de logitechs moeten ze eigenlijk zelf een andere frequentie pakken dacht ik. haal ze iig beide eens los en dan 1tje aansluiten, zender laten zoeken en dan de ander er dichtbij en die aansluiten en zijn zender laten zoeken.

*of de software oplossing idd :+

[ Voor 10% gewijzigd door Rmg op 04-07-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05:59
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 22:44:
Bedankt. (Hoe simpel kan het antwoord af en toe zijn.)
Ben bang dat je dit zelf ook wel even had kunnen vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Op een LAN-Party zijn er 8 computers geweest, 5 daarvan hadden een mx1000 en we hebben dus allemaal tegelijkertijd gegamed.
Geen van ons had spontaan de controle over een andere muis. Ik had wel een hapering af en toe, maar na een reset van de muis heeftie blijkbaar een andere frequentie aangenomen met minder storingen en kon ik prima door gaan.

Ik vind het momenteel DE muis, vooral na deze test die het heeft doorstaan. _/-\o_

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik weet het slecht van me. Ik vind het zelf ook wel een beetje ver beneden me niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Beneden GoT niveau ook :o

In de handleiding te vinden namelijk...

wat niet wegneemt dat de oudere RF Logitech dingen elkaar ranzig in de weg konden zitten, ook indien op andere kanalen :X

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.