Toon posts:

Xbox aansluiten op Decoder Topfield tf3000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik digitenne en heb ik een Topfield tf3000 decoder erbij gekregen. Werkt verder
goed! Op de decoder zit een 2e scart aansluiting waarop je een VCR kan aansluiten. Als ik dus mijn
DVD player of een videorecorder aaansluit en ik zet em aan, dan springt die decoder meteen over op die 2e scart. Dat werkt dus ook mooi! Maar nu heb ik een Xbox, en als ik die aansluit en aanzet gebeurd er helemaal niets. Ook niet als ik em op mijn andere Topfield tf3000 aansluit! En hij werkt natuurlijk wel direct op de tv. Ik heb al heel wat geprobeerd, in het menu gezocht naar een optie, andere scart kabel, en zelfs een andere xbox! Maar de decoder kan er helemaal niets mee. Ondersteunen deze aparaten dat niet? Zijn er andere mensen die dit herkennen?

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Wat voor kabel gebruik je van je xbox? Als je de gewone meegeleverde composietkabel gebruikt kan dit een probleem vormen omdat de decoder dan niet ziet dat je hem aanzet. Het speciaal daarvoor bestemde 12V signaal op een pin van de scart ontbreekt dan.

Probeer eens een xbox RGB-kabel, voor mij part een goedkope 3th party van 7 euro, dan heb je namelijk wel het 12V herkenningssignaal.

www.nintendocasemods.com

• Plopeye
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:30
wat mijn voorganger ook al heeft uitgelegd kan je bereiken met de advanced scartcable heb je direct ook een optical audio out voor in game dolby digital als je een home cinema set hebt...

Unix is user friendly, it's only selective about his friends.....

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan het me inderdaad voorstellen ja. Ik gebruik inderdaad de meegeleverde kabel van de xbox. Ik heb het nu even hier niet bijdehand. Maar is het niet zo de aansluiting aan de zijde van de xbox een rare conector is? Dus geen scart? Want dan wordt het moeilijk een andere kabel te gebruiken.

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Je moet dan ook een speciale xbox RGB kabel kopen, zoek maar eens bij je locale gamesstore of mediamarkt ofzo.
(met zo'n RGB kabel krijg je zoiezo beter beeld, dus kopen zo'n ding :))

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Topicstarter
Prima! Gaan we dat ook even proberen! Bedankt, en ik laat het wel even weten hoe het is afgelopen!
Pagina: 1