Let op, een domme vraag 8)7

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-11-2025
Hee luitjes,

Als het om tweaken gaat ben ik een noob dus verlang niet teveel inteligentie van me maar......
Ik heb een vraagje aan jullie, heb laatst een videokaart voor mn verjaardag gekregen een FX 5500 256 MB gekregen maar eigenlijk vind ik die kaart een beetje ruk :X
Maar goed, zit er dus aan te denken deze kaart te gaan ruilen of te koop te zetten om zo wat fatsoenlijks te kunnen draaien. Ik kan Battlefield 2 wel draaien maar dan moet bijv. alles op zowat het minimale staan en dat is een beetje zonde van mn Intel Celeron 2,67 Ghz (met een gig geheugen) lijkt me. Laten we zeggen dat ik een budget van ongeveer €120 ,- aanhou. Wat kan ik dan het beste nemen. Moet ik sowieso kiezen voor een Nvidia of een Ati nemen. En welk type dan.

Please help me out here!

groetjes!

Supernoob Fluit O-)

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-11-2025
Ohja, is mn FX 5500 evt. te overclocken of is dat onmogelijk of heeft het te weinig zin.

cya later!

• jnice
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
ehm je kan een 6600gt 2ehands op de kop tikken voor ietsjes meer dan 120. of een 9800pro/xt. succes!

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Overklokken zal inderdaad weinig zin hebben (je zult dus niet opeens BF2 op medium/high kunnen draaien). En inderdaad is een FX5500 een beetje ruk :P. Tevens is een Celeron niet uitermate geschikt om mee te gamen.

Mijn advies: ruil de kaart in (is het al langer dan 7 dagen geleden?) en koop een ATI Radeon 9800 PRO van bijvoorbeeld Sapphire of Club3d voor ongeveer €120. Dan zal BF2 goed speelbaar moeten zijn op ten minste medium @ 1024*768.

Verwijderd

PeterFdeVries schreef op maandag 04 juli 2005 @ 21:46:
... Ik kan Battlefield 2 wel draaien maar dan moet bijv. alles op zowat het minimale staan en dat is een beetje zonde van mn Intel Celeron 2,67 Ghz (met een gig geheugen) lijkt me.
Een celeron is nou ook weer niet zo'n goeie proc hoor :O

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

:X

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen

maar vooral ook:

GoT Huisregels

Met een topictitel als dit kun je niet anders verwachten dan een slotje :/

We verwachten geen specifieke kennis, wel intelligentie en (belangrijker) gewoon fatsoenlijke eigen inzet voor je aan een topic gaat denken.

Jezelf het makkelijk af maken door te zeggen "ik ben dom, zoeken jullie het maar uit" is aartslui en wordt niet op prijs gesteld. Zoek het lekker zelf uit :(

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.