Ik ben op zoek naar een leuke laptop en kwam de volgende tegen die mij zeer interesseerde;
De laptops die mij interesseerde kwamen daar niet in voor.
De laptop moet devolgende spec hebben;
- Robuust zijn
- Mobiel (niet te zwaar)
- Helder beeldscherm.
- 4 jaar meegaan
- wifi ondersteunen
- Spelletjes als C&C Generals, Couter Strike iets beter dan standaard instellingen kunnen spelen.
- Lange batterijduur.
- Goede garantie (service)
Omdat ik er dus niet kan uitkomen welke te kiezen, Asus-hoge performance of IBM-zeer mobiel en stevigheid vraag ik aan jullie om mij over de treep te trekken in mijn keuze. Of hebben jullie mishcien een laptop waarvan je zegt die voldoet aan je spec en kost ook ongeveer dat geld ( EUR 2000).
Datum van aanschaf is niet bepaalt nog op dit moment. Ik heb gelezen dat IBM pas in 2006 de X600 grafische kaart in de laptops gaat zetten dus dat is denk ik net iets te lang.. Anders wist ik het wel.
Ik weet niet welke te kiezen... ik heb "het grote notebook topic 2005" gelezen...
De laptops die mij interesseerde kwamen daar niet in voor.
De laptop moet devolgende spec hebben;
- Robuust zijn
- Mobiel (niet te zwaar)
- Helder beeldscherm.
- 4 jaar meegaan
- wifi ondersteunen
- Spelletjes als C&C Generals, Couter Strike iets beter dan standaard instellingen kunnen spelen.
- Lange batterijduur.
- Goede garantie (service)
Omdat ik er dus niet kan uitkomen welke te kiezen, Asus-hoge performance of IBM-zeer mobiel en stevigheid vraag ik aan jullie om mij over de treep te trekken in mijn keuze. Of hebben jullie mishcien een laptop waarvan je zegt die voldoet aan je spec en kost ook ongeveer dat geld ( EUR 2000).
Datum van aanschaf is niet bepaalt nog op dit moment. Ik heb gelezen dat IBM pas in 2006 de X600 grafische kaart in de laptops gaat zetten dus dat is denk ik net iets te lang.. Anders wist ik het wel.
[ Voor 47% gewijzigd door Emiel1984 op 04-07-2005 21:40 ]
[LTS][MTS][HTS]