Hallo medetweakers,
Ik heb een probleem met mijn SoundBlaster live kaart, of eigenlijk ik verdenk het stuurprogramma.
Ik heb net een verse install gedaan van mijn pc en na installatie van de SBlive en bijbehorende drivers crast mijn pc in een BSOD, na herstart zijn een aantal apparaten ( videokaart, tv kaart en bluetooth adapter ) niet meer in staat om te werken en zijn een aantal bestanden op mijn HD spontaan corrupt
Ik heb al 2 verschillende kaarten ( wel zelfde model ) geprobeerd.
Ook heb ik geprobeerd eerst de sblive drivers te installeren en daarna de rest te proberen maar tevergeefs.
Het gaat om deze setup:
- A64 3200+ @ MSI K8N Neo Platinum met nieuwste bios
- 2x 512Mb Corsair XMS 3200LLPRO Geheugen
- Sapphire Radeon Atlantis 9800 Pro ( 256 Bit ) met laatste ATI Catalyst
- Leadtek Winfast TV/FM Kaart ( XP Expert deluxe )
- SoundBlaster Live 5.1 Digital ( PCI ) ( Model nr. SB0220 )
- Windows XP ( x32 ) met Service Pack 2
In de 2 kaarten ( zelfde model nummer ) zit wel een verschil in PCB layout ( revisions maybe ? ) indien nodig kan ik hier wel een foto van schieten.
Ik zit nu vast aan mijn nogal brakke onboard realtek chippie waar ik niet zo blij mee ben
Als iemand nog goeie ideeën heeft .... GRAAG
Ik heb een probleem met mijn SoundBlaster live kaart, of eigenlijk ik verdenk het stuurprogramma.
Ik heb net een verse install gedaan van mijn pc en na installatie van de SBlive en bijbehorende drivers crast mijn pc in een BSOD, na herstart zijn een aantal apparaten ( videokaart, tv kaart en bluetooth adapter ) niet meer in staat om te werken en zijn een aantal bestanden op mijn HD spontaan corrupt
Ik heb al 2 verschillende kaarten ( wel zelfde model ) geprobeerd.
Ook heb ik geprobeerd eerst de sblive drivers te installeren en daarna de rest te proberen maar tevergeefs.
Het gaat om deze setup:
- A64 3200+ @ MSI K8N Neo Platinum met nieuwste bios
- 2x 512Mb Corsair XMS 3200LLPRO Geheugen
- Sapphire Radeon Atlantis 9800 Pro ( 256 Bit ) met laatste ATI Catalyst
- Leadtek Winfast TV/FM Kaart ( XP Expert deluxe )
- SoundBlaster Live 5.1 Digital ( PCI ) ( Model nr. SB0220 )
- Windows XP ( x32 ) met Service Pack 2
In de 2 kaarten ( zelfde model nummer ) zit wel een verschil in PCB layout ( revisions maybe ? ) indien nodig kan ik hier wel een foto van schieten.
Ik zit nu vast aan mijn nogal brakke onboard realtek chippie waar ik niet zo blij mee ben
Als iemand nog goeie ideeën heeft .... GRAAG