[OE] Mail van ene naar andere hotmailaccount overzetten *

Pagina: 1
Acties:

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Het is me gelukt om zonder freepops oid via Outlook Express mijn hotmail e-mail te importeren en naar mijn pc te downloaden.

Ik wil namelijk al mijn hotmail mailtjes overzetten van mijn ene account naar mijn andere.

Als ik alle mailtjes uit mijn postvak in (200 ongeveer) 1 voor een wil forwarden ben ik jaren bezig, uitprinten is ook geen optie dus.

Maar als ik ze allemaal selecteer en door wil sturen naar mijn nieuwe hotmail adres dan stuurt hij alle mailtjes als attachment :S

Hoe moet ik ze gewoon allemaal doorsturen ?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat is volgens jou doorsturen als dat niet doorsturen als attachement is? Is de manier van doorsturen niet gewoon een optie in je emailclient? Verder hoort dit topic in Officesuites en -software en horen smileys niet in een topictitel. Ik verplaats je topic en pas je topictitel daarom aan :)

Hotmail doorsturen lukt niet :( > [OE] Mail van ene naar andere hotmailaccount overzetten *
SA > OFF

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Geen idee of dat via OE ook kan, maar via OL kan je eenvoudigweg eerst van hotmail naar een lokale map slepen en vervolgens in de andere hm account weer terugslepen. (Even getest met een willekeurig mailtje dat ik via pop3 binnenkreeg, werkt prima).

offtopic:
'OE' gezet in en smiley verwijderd uit topictitel. Je ":S" smiley doet het hier trouwens echt niet hoor ;)
Verder SA --> Officesuites en -software
Edit: ah, ik zag dat Spider.007 me voor was.

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 04-07-2005 21:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• W00fer
  • Niet online
Spider.007 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 20:57:
Wat is volgens jou doorsturen als dat niet doorsturen als attachement is? Is de manier van doorsturen niet gewoon een optie in je emailclient? Verder hoort dit topic in Officesuites en -software en horen smileys niet in een topictitel. Ik verplaats je topic en pas je topictitel daarom aan :)

Hotmail doorsturen lukt niet :( > [OE] Mail van ene naar andere hotmailaccount overzetten *
SA > OFF
Als je normaal een mailtje forward dan staat er FW: blabla
Zo dacht ik dat het ook hier zou gaan, maar helaas niet dus :(

Ik zal dat slepen eens proberen

• W00fer
  • Niet online
Sorry voor de smiley trouwens in de topictitle