[XP] Laptop komt niet uit stand-by

Pagina: 1
Acties:

• PrinsEdje80
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-01 15:26

PrinsEdje80

Holographic, not grated...

Topicstarter
Heb sinds kort een laptop (2e hands). Heb nu weer Windows XP er zelf op gezet. De meegeleverde CD geeft XP + SP1. SP2 heb ik erop gezet dmv een gedownloade versie hiervan. Het is een Dell Inspiron 8600. 1.69 GHz, Ati Radeon 9600 Pro Turbo, 1 GB geheugen (welk, heb geen idee), ingebouwd draadloos modem, NEC DVD brander (geflashed naar een ND-6500A dvd+-rw), bios is nu versie A13. (Als er meer nodig is, kan ik dit doorgeven...)

Ik heb o.a. hier gekeken om te zien wat ik kan doen. De registry "tweaks" waren niet echt helpvol... Ook google geraadpleegd.

Ik weet dat ik stand-by kan uitzetten, maar ik zou het wel willen gebruiken.

Zie nou net dat ik het probleem niet heb aangegeven... 8)7

Als ik dan in stand-by ga met bijv. het sluiten van de klep, dan komt ie er wel uit, maar blijft het scherm zwart en reageert nergens meer op. Het is XP prof SP2.

[ Voor 15% gewijzigd door PrinsEdje80 op 05-07-2005 14:03 . Reden: Stomme ik vergat het probleem... ]

Used to be Down Under... Foto gallery

• PrinsEdje80
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-01 15:26

PrinsEdje80

Holographic, not grated...

Topicstarter
Trap hem even omhoog met de oplossing (althans tot zover)...

Het lijkt erop dat ik de verkeerde firmware in mijn dvd-brander gestopt had. Er was een specifieke Dell oplossing en ik had een andere gebruikt. Dit kwam aan het licht toen ik geen dvd+r kon branden (cd's deed het apparaat wel). Dus de correcte geinstalleerd en het stand-by probleem lijkt te zijn opgelost...

Used to be Down Under... Foto gallery