Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Prijzen en links van Hardware Discount kloppen niet *

Pagina: 1
Acties:

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08 00:38

John2B

I Love RAID5..!!

Topicstarter
pricewatch: LSI MegaRAID SATA 150-2 (2x SATA150, PCI32/66)

Hardware Discount

LSI Logic 2 poorts is reeds al tijden EOL, dieplink komt uit op een ander produkt. Vermoed dat een en ander niet juist is gelinkt.

Dat geld voor meerdere van hun produkten zo niet alles wat ik zo even heb bekeken.

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Verwijderd. Er is iets mis gegaan met de koppeling tussen de Pricewatch en de data van Hardware Discount. Er wordt al naar gekeken.

Titel aangepast ter verduidelijking

[ Voor 18% gewijzigd door Longbeard op 04-07-2005 20:29 ]

Verwijderd

D'r gaat wel meer fout met de prijzen van HW discount. Ik zou persoonlijk best een 73GB 15K Ultra320 schijfje willen voor 29,69 ;)

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:47
Oh, is al gesubmit :).. Het is iig ook flink mis bij de laptops van Hardwarediscount :)

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-11 07:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
HD.nl is inmiddels op prijsloos gezet en er is contact opgenomen. Ik verwacht echter niet dat ze het voor morgen al fixen.

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11 10:02

jbr

Right back @ ya

Nouja, wat gebeurt er als je een Palm Tungsten T2 voor 11 euro bestelt? Krijg je hem dan ook echt voor die prijs of wordt je daarna ook ineens verwacht een compleet ander (hoger) bedrag te betalen? Het lijkt me toch echt beter dat er een waarschuwing in de PW komt aangezien mensen via deze site bij HD.nl terecht komen.

[ Voor 7% gewijzigd door jbr op 16-10-2005 17:23 ]

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Fout bedrag uit de PW verwijderd.

Zo te zien hebben ze een verkeerd prijs aan de PW notatie gekoppeld.

Het probleem van juli is ondertussen gelukkig al opgelost. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Longbeard op 16-10-2005 17:35 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
jbr666 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 17:21:
Nouja, wat gebeurt er als je een Palm Tungsten T2 voor 11 euro bestelt? Krijg je hem dan ook echt voor die prijs of wordt je daarna ook ineens verwacht een compleet ander (hoger) bedrag te betalen? Het lijkt me toch echt beter dat er een waarschuwing in de PW komt aangezien mensen via deze site bij HD.nl terecht komen.
Kort gezegd: als je zelf al kunt indenken dat de prijs niet reëel is, dan zal je het product ook never nooit niet voor die prijs gaan krijgen ;) Zoek eens in SG voor wat interessant leesvoer hierover :)
Pagina: 1