Toon posts:

PAS OP MET SCARLET ONE

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op 7 April heb ik een aanvraag gedaan voor Scarlet One, aangezien er een verhuizing aan zat te komen er direct een mailtje achteraan gestuurd dat ik alleen interesse had als het VOOR de verhuizing van 31 mei geregeld kon worden en mijn TWINNER nummer geport kon worden, verder heb ik er direct een mailtje achteraan gestuurd met de vraag of de spullen voor de aansluiting naar ons oude adres gestuurd konden worden.

Echter nooit een reactie, toen we na 3 weken de sleutel van ons nieuwe huis kregen lag daar een brief van Scarlet, met de melding dat als we niet binnen een week reageerden we accoord gingen met de aansluiting.
Direct er achteraan gebeld, nee er waren al kosten gemaakt, dus dat kon niet meer ongedaan gemaakt worden.
Vooruit dan maar, nummer porting was toen nog mogelijk (mondeling), doch echter helaas, geen nummer porting werdt mij later verteld.

Na veel ge OH toch maar besloten de aansluiting af te wachten, na weken en weken kwam eindelijk de KPN monteur om de lijn door te meten, dat was in orde in iedergeval, en nummer porting, was volgens KPN geen enkel probleem.
Echter voor Scarlet wel.
Maar de Scarlet monteur zou binnen 1 week contact opnemen, maar 1,5 week later krijgen we een brief waarin staat dat de monteur binnen 3 weken contact opneemt.

We hebben nog gewacht tot eind juni en toen waren we het zat, ik heb de overeenkomst opgezegd.
Zelfs de Sim kaart hadden we nog nooit ontvangen.

En wat gebeurt er nu na dat leveren van niets (ja een wanprestatie), we worden bedreigd met een rekening van 250 euro voor de gemaakte kosten.

Ze reageren niet op wat je in een mailtje zet,
De helpdesk is zo DOM dat ze zelf niet eens weten wat ze leveren.
Ze zijn zo slecht bereikbaar dat je zelfs na een uur nog geen contact hebt.
Terug gebeld wordt je nooit, het enige wat er komt zijn algemene mailtjes.

Ik denk dat dit een zaak wordt voor de geschillen commisie telecomzaken, zo'n partij moet uit de markt verwijderd worden.

LP
Groningen (Nederland)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
En je vraag is? Vervelende ervaringen kan iedereen hebben natuurlijk.

Dingen niet goed regellen en/of afstemmen kan gebeuren. Bevestigingen van alles regellen natuurlijk.

[ Voor 43% gewijzigd door bjck op 04-07-2005 19:48 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.