Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

problemen met club-3d kaart bij computerzaak

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste mede tweakers.

Ik ben zelf niet zo actief op got maar volg een hoop dingen wel met grote regelmaat.
mocht dit topic hier dan niet helemaal thuis horen dan zal ik wel een schop onder me kont van de moderator krijgen maar ik wil toch mijn ervaring delen ...misschien hebben meer mensen een soortgelijk probleem hebben gehad of kan ik zo iets voorkomen in de toekomst.
Ook is het wel leuk om te lezen hoe een winkelier er meer waarde aan hecht om mij te verwijzen voor profesionele hulp aangezien je niet boos mag worden na een half jaar zeuren om garantie e.d. dan om eens een keertje de service te verlenen die hij zo hoog in het vaandel heeft staan ..??
Verder wilde ik in eerste stantie niet de naam van de zaak vermelden omdat ik niet gelijk met modder wil gooien maar eerst eens kijken wat zo de gemiddelde reactie op het hele gebeuren is .
ook ben ik me bewust dat het niet op prijs wordt gesteld om "platte taal "te gebruiken maar in enkele mails (van mijn kant) staan toch een paar krachttermen , die laat ik toch maar staan om geen dingen achter te laten maar het volledige verhaal te geven zal eerst het verhaal maar duidelijk uitleggen gevolgd door de wisseling van mails op volgorde van ontvangen/versturen vanaf het moment ik niet meer tevreden was met de manier van afhandeling tot op vandaag met tussendoor commentaar op de mail , verder heb ik namen van personen weggelaten die er verder niets mee te doen hebben

Nu zit ik met het volgende in mijn maag :

Begin dit jaar heb ik via pricewatch een bijna compleet systeem samengesteld (had zelf nog nieuwe hdden een nec3500 dvd brander)
het ging om de volgende onderdelen :

anteq sonata kast
asus p5gd1 pro mobo
intel p4 2.8 ghz 800fsb
512mb 2*256 corsair geheugen
iiyama prolite e435s tft scherm
sapphire x600 pro 256 mb
leek me zo op zich een leuke vervanger voor mijn opgeschroefde athlon 1100 :)

via pricewatch was `t ongeveer 890 euro (zonder verzenden)
via via heb ik dit lijstje naar de desbetreffende zaak gestuurd en na wat wat heen en weer gepraat afgesproken dat ik 1100 euro zou betalen en daarvoor er nog een draadloze muis en keybord,floppydrive en mce compatible tv kaart bij zou krijgen , ook zou het setje in elkaar worden gezet (heb zelf een vrij drukke baan dus wilde snel gaan gamen :)) dus leek het me al met al een mooie deal , zelf hdd en dvd aansluiten ...xp mce erop en gaan met die banaan.
Helaas was de pc er niet zoals afgesproken net voor mijn vakantie maar pas 3 weken later toen ik terug was ,ook bleek er thuis niet de bestelde videokaart in te zitten maar een 128 mb versie,heb hier even over gebeld en toen is iemand van het bedrijf de kaart komen omruilen voor een club-3d x600pro dus mooi opgelost .
na xp mce goed draaiend te hebben bleek de tv kaart niet compatible te zijn met mce dus ff gebeld en langs gereden..ik heb toen een hauppage pvr150-mce meegenomen en met aangezien de baas er niet was en degene die me hielp niet wist van de afspraak dat ik er een mce compatible kaart bij zou krijgen de volle mep (50 euro) bijbetaald....dacht dat komt later wel goed (gelijk maar wireles lan setje van linksys meegenomen ).
Thuis weer druk aan de slag gegaan en toen alles liep .......strepen in beeld ..? (artifacts ) ?
Dus gebeld..paar dagen later met pc langsgegaan om te laten nakijken hebben in me bios paar dingen gedaan en alles bleek goed
eenmaal thuis gekomen waren de strepen weer terug en natuurlijk balen als een stekker toen eens radlinker erop gezet om te kunnen kijken waar `t spulletje op liep en de boel netjes rond de fabrieksinstellingen gezet (hij stond wat hoog) tot zover bleken de problemen voorbij ...echter na een reboot stond hij iedere keer te hoog ingesteld en waren de strepen er weer ....dus...weer gebeld en paar dagen later maar eens met de kast langsgekomen (weer 1 1/2 uur in de auto)
kast daar laten staan met het verzoek of ze m`n dvd brander evt konden voorzien van een zwart frontje en of ik een factuur kon krijgen (had ik nog niet )
Paar dagen later weer opgehaald en kreeg daar een rekening van 20 euro voor omdat ik de kaart zou hebben overgeklokt (stond in mooie grote letters op de enige bon die ik ooit heb mogen ontvangen)of was het voor het frontje dat overigens wel mooi zwart was gespoten
eenmaal thuis gekomen .....weer de bekende strepen...weer voor de zoveelste keer windows opnieuw erop (wie weet zit de fout daar wel in ) maar niks de kaart blijft zichzelf na iedere reboot te hoog instellen 8)7
Dus maar weer in de auto geklommen en hup hup hup ..op naar de computerzaak (kan inmiddels de route blindelings rijden)
Weer iemand eraan laten sleutelen (kon wel eens het mobo zijn )}:O en weer vol goede moed huiswaarts gegaan daar aangekomen blij dat ik geen grote hamer in de buurt had anders had ik de kast waarschijnlijk een mooie modding gegeven waar niemand nog aan heeft gedacht want de mooie strepen...sorry artifacts waren weer op een mooie kleurrijke manier overal op mijn scherm te zien.
weer gebeld ....en omdat ik niet zo`n zin had om weer eens te gaan sight-seeyen in ons toch wel mooie zeeland , we hebben toen samen besloten dat ik contact zou opnemen met club-3d om dit probleem eens voor te leggen..
1week gewacht...geen reactie .....nog een week en een kopie van de eerste mail verder.... nog geen reactie (behalve 1 van de computerzaak of ik al iets van club-3d had gehoord )
toen heb ik een mail naar de computerzaak gestuurd dat ik nu toch wel eens resultaat wilde en dat ik toch niets van 3d hoorde en hij het maar moest oplossen...tenslotte bij hem gekocht.
Na 3 weken en 2-3 mails verder kreeg ik nog steeds geen reactie (tot op heden ook nog niets van club-3d gehoord)

9-6-2005

NAW gegevens verwijderd

Aangezien zowel jij als club-3d niet het fatsoen hebben om te reageren ,dan wel met een passende oplossing te komen heb ik maar aan mr.Te Braake van advocatenkantoor Dietvorst en Te Braake in Goes gevraagd wat te doen .
Volgens hem ligt de verantwoording voor de geleverde kaart direct bij de verkoper en is het dus grote kolder dat je me maar doorstuurd naar club-3d om het zelf maar uit te zoeken (zoals we zelf ook hebben moeten uitzoeken wat er nou aan de kaart mankeerde) hierover zijn al eerdere uitspraken gedaan.
Tenslotte heb ik geen eens een poot om op te staan bij club-3d aangezien ik niet eens over een aankoop/garantiebewijs beschik.
Ik heb nu al verschillende malen om een bon of zo gevraagd maar ook daar reageer je niet eens op .
Verder begrijpen we niet eens wat je aan het doen bent aangezien je die kaart zo moet kunnen ruilen aangezien hij kennelijk een fabricagefout heeft.
En de rest wil je kennelijk ook niet regelen (mijn heen en weer gerij,en wat ik nog extra betaald heb) aangezien je niet eens reageerd op m`n vorige mail.
Ik verwacht dat je binnen 14 dagen vanaf heden met een passende oplossing komt en anders voel ik mij gedwongen om de zaak uit handen te geven en maar eens voor te leggen.

Bart

22-6-2005

NAW gegevens verwijderd

hierbij de kopie van mijn mail van 9 Juni.
Aangezien je nog steeds niet het fatsoen hebt kunnen opbrengen om op zijn minst eens te reageren op mijn klachten voel ik mij genoodzaakt om morgen de kwestie uit handen te geven.
Hiermee zal ik wachten tot 16:00 , dus stel ik je nogmaals in de gelegenheid om tot een oplossing te komen.
Echter...na 16:00 is voor mij de koek op ,waarna ik mij verder ook niet meer zal bemoeien met de afloop van de kwestie .

Bart

NAW gegevens verwijderd

Aangezien zowel jij als club-3d niet het fatsoen hebben om te reageren ,dan wel met een passende oplossing te komen heb ik maar aan advocatenkantoor ...in Goes gevraagd wat te doen .
Volgens hem ligt de verantwoording voor de geleverde kaart direct bij de verkoper en is het dus grote kolder dat je me maar doorstuurd naar club-3d om het zelf maar uit te zoeken (zoals we zelf ook hebben moeten uitzoeken wat er nou aan de kaart mankeerde) hierover zijn al eerdere uitspraken gedaan.
Tenslotte heb ik geen eens een poot om op te staan bij club-3d aangezien ik niet eens over een aankoop/garantiebewijs beschik.
Ik heb nu al verschillende malen om een bon of zo gevraagd maar ook daar reageer je niet eens op .
Verder begrijpen we niet eens wat je aan het doen bent aangezien je die kaart zo moet kunnen ruilen aangezien hij kennelijk een fabricagefout heeft.
En de rest wil je kennelijk ook niet regelen (mijn heen en weer gerij,en wat ik nog extra betaald heb) aangezien je niet eens reageerd op m`n vorige mail.
Ik verwacht dat je binnen 14 dagen vanaf heden met een passende oplossing komt en anders voel ik mij gedwongen om de zaak uit handen te geven en maar eens voor te leggen.

Bart

22-6-2005

Bart….,

Ik ben het totaal niet met je eens.

Wij zijn absoluut niet het bedrijf wat het de mensen zelf laat uitzoeken echter als wij samen besluiten dat jij contact opneemt met Club3d en jij bent het daar op dat moment mee eens, vervolgens hou ik de vinger aan de pols via email en daar wordt niet de wens uitgesproken dat wij nogmaals met Club3d in contact treden kan jij daar wel gepikeerd over zijn echter wanneer ik over je heen was gestapt was je dat waarschijnlijk ook geweest. In jouw email lijkt er sprake van dwang maar bovenstaande zijn we nu eenmaal samen overeengekomen. Nu heb ik met Marcel Steijn van Club3d gesproken en volgens hem is het niet bekend bij Club3d dat hun kaarten zichzelf overklokken. De kaart hierop terugsturen wordt dan ook heel moeilijk mede ook gezien het feit er geen screenshots, c.q. bewijsmateriaal, testrapporten etc.. aanwezig zijn. De mogelijkheid bestaat dus dat terugsturen ook weer terug ontvangen wordt. Voor het opsturen en het terugontvangen, indien klacht niet geconstateerd, moet CompuZeel@nd wel kosten maken. Wij willen hier wel aan mee werken maar dienen het probleem zelf te constateren wat een hoop tijd, geld en moeite scheelt. Om een probleem te kunnen oplossen moet er allereerst een constatering zijn. Ik beweer niet, wat dan wel gevolgtrekking zal zijn van je, dat jouw informatie niet deugt. Ik wil het graag zelf zien.

Natuurlijk is het geen enkel probleem om een factuur/c.q. garantiebewijs voor je uit te werken, wanneer jij je adresgegevens wilt aanreiken sturen we deze zo snel mogelijk op.

Ik vind het bovendien zeer merkwaardig dat jij op de hoogte bent van rma afwikkelingen en hoe die geregeld zijn tussen CompuZeel@nd en distributeurs.

Ik wil dus graag meewerken maar niet willoos. Kaart inleveren , probleem constateren en dan kunnen we actie ondernemen.

Met vriendelijke groet,

NAW gegevens verwijderd

23-6-2005

Hierop heb ik geantwoord dat me dit niets kon schelen ...rma afhandeli9ngen ook voor een gedeelte wettelijk zijn vastgelegd en hij niet zo uit de hoogte moet doen aangezien hij de eerste 3 weken niet eens antwoord kan geven.
verder ben ik niet bereid om nog te wachten maar wil nu eens een oplossing en wel zo snel mogelijk zonodig maar via een advocaat.

23-6-2005

Bart ,

Aangezien mijn tijd veel te kostbaar is om met jou te bekvechten, kan je een nieuwe kaart komen halen. Als je je liever blauw aan de advocaat betaalt , so be it.

Met vriendelijke groet,

NAW gegevens verwijderd

Hierop natuurlijk geantwoord dat ik wel gek zou zijn als ik weer op en neer zou rijden....hij kan de boel opsturen of het bekijken ....verder heb ik een rechtsbijstandsverzekering en ben lid van de consumentenbond dus wil de zaak evt maar uit handen geven .

23-6-2005
Goed Bart,

Als het zo moet, prima. We sturen de kaart op naar je adres zodra jij je defecte kaart heb geretourneerd.

Iedereen zal dit een billijke oplossing vinden, ook jouw advocaat.

Wat betreft de service, die is hier prima getuige ontzettend veel tevreden klanten. Dat jij daar niet toe behoort heb ik allang geaccepteerd.

Waarschijnlijk ligt het in je aard. Verder is CompuZeel@nd ook prima verzekerd, hierover geen zorgen.

Dat jij in alle mails zo loopt te zeuren over benzinekosten zegt meer over jou dan over mij.

Bovendien kun jij wel de rechtvaardige Hendrik willen uithangen echter de software op jouw pc zegt voldoende hierover.

Dus je kunt een nieuwe kaart krijgen in ruil voor de kaart die je nu hebt. De kosten voor het opsturen wil ik vergoeden incl. de nieuwe kaart (wordt bijgesloten) , echter ik stuur geen nieuwe kaart naar je toe zonder de oude eerst te hebben ontvangen. Samenvattend heb jij geen kosten te maken voor het opsturen en krijg je een nieuwe kaart. Dat zijn jouw wensen, zo voldoen wij eraan. Verder gaat het hier om een eenzijdige constatering van een mogelijk defect, zonder mogelijkheid om dit te kunnen verifiëren c.q. vaststellen onzerzijds of enig andere gekwalificeerde instantie, dus volgens mijn advocaten heb jij geen zaak.

Indien je hiermee niet akkoord gaat kan je advocaat contact opnemen met mij waarna ik hem zal verwijzen naar de juridische afdeling van de Schipper groep en Juresta of Corstjens en van Kampen Advocaten te Bergen op Zoom. Volgens mijn advocaten hoef ik aan het bedreigen met een rechtszaak van jou naar CompuZeel@nd, gezien de feiten, geen gehoor te geven.

Hoogachtend,

NAW gegevens verwijderd

Wel leuk deze reactie aangezien ze toch wel wat spul van me pc hebben afgehaald tijdens 1 van mijn bezoeken ....( leuke film e.d.) das natuurlijk wel legaal :)

30-6-2005

NAW gegevens verwijderd

Mag ik je er op wijzen dat ondanks de gemaakte afspraak en inmiddels 5-6 keer vragen ik nog steeds geen rekening of iets dan ook heb mogen ontvangen?, zou me eigenlijk ook verbazen als je een afspraak eens na kwam !
De kaart komt retour zodra ik mijn nieuwe (x850) binnen heb.

Bart

1-7-2005

Geachte heer,
>
>
>
> De rekening wordt verstuurd tezamen met de nieuwe kaart die u van
> ons ontvangt, dus hoer eerder de kaart hier is des te sneller
> kunnen wij het opsturen, zo is de afspraak.
>
> We zien de kaart wel verschijnen zodra u uw nieuwe binnen heeft.
>
>
>
> Hoogachtend,
>
>
>
> NAW gegevens verwijderd
>
> Directeur

1-7-2005

> NAW gegevens verwijderd
> Dit was niet de afspraak ...de rekening zou je me al lang toesturen ,
> nu wil ik zonder verder zielig gezeik van jou kant die rekening anders
> kom ikl `m bij je halen ... lamlul dat je er bent, ik pik al veel te
> lang je lamlendige afwachtende gedrag en als je het ergens niet mee
> eens bent ga je ineens een partij een grote bek geven terwijl je me
> eerst weken lang niet eens kan beantwoorden.
> Die rekening stuur je gewoon netjes op ... verder geen gelul of ik kom
> alsnog bij je langs ....en stuur maar een mail van dit naar je
> advocaat ...
> arogante paardelul dat je er bent

1-7-2005

Geachte heer ,

U bent altijd welkom, we wachten op je. Laat maar weten wanneer u komt.
Voorts ga ik niet in op de strekking van uw mail. Uw denigrerende en
ronduit beledigende houding staat mij niet aan. Wellicht kan mijn
advocaat hier iets mee.
Daarnaast wacht ik nog steeds op uw kaart. U bepaalt in deze hoe lang
deze kwestie gaat duren.

Met de u toekomende achting:

NAW gegevens verwijderd

Heb toen maar laten weten ik Maandag (vandaag ) langs zou komen ,de kaart omruilen en na al die maanden misschien eens een bon zou mogen ontvangen.
voordat ik er vanmorgen was heb ik vanuit de auto (handsfree jawel , is al duur genoeg geworden zo zit niet te wachten op een boete) heb ik gebeld omdat ik het toch spijtig vond het tot pure bekvechterij was gekomen i.p.v een oplossing zoeken en gevraagd of hij even tijd had om te praten , maar daar had meneer de directeur geen tijd/zin in
Ik heb het toen afgehandeld met een medewerker een een totaal andere videokaart meegekregen en een bon waar niet alle onderdelen opstonden en niets van een bedrag ...
hierop volgen de volgende mails :) zijn dus van vandaag

4-7-2005
NAW gegevens verwijderd

Snap niet waar je mee bezig bent ....verkeerde videokaart....bon die nergens op slaat ...onvolledig en geen bedragen niets ...dit had ik zelf ook wel kunnen maken.
Prima dat je niet wilde praten ... ik geef bij deze de zaak door aan advocaat en consumentenbond (waar ik lid van ben ).

Bart

4-7-2005

Geachte heer,

Wij hebben geen Club3d geleverd maar MSI, een merk wat betere RMA voorwaarden kent. MSI biedt geen 256 mb versie de timings zijn wel gelijk. 128 MB of 256 maakt voor de prestaties van de kaart zeker niets uit. We gaan ervan uit dat ook u na het vermeende Club3d debacle dit merk niet meer blieft.

Wat betreft de factuur, de eerste correspondentie is via .... gekomen en daar staan deze artikelen op. U had specifiek om een garantiebon gevraagd. De garantie is 2 jaar op vertoon van de bon. Indien u een BTW bon wilt kunnen wij die alsnog aanleveren. Als u de vermeende ontbrekende artikelen wilt aangeven voegen wij deze alsnog toe aan uw bon.

Na de email tirade uwerzijds waarin u mij diverse malen uitscheldt is voor mij de dialoog gesloten. Geen enkel recht verschaft hiervoor rechtvaardiging. Alle garantieafwikkelingen zullen worden afgehandeld.

Hoogachtend,

NAW gegevens verwijderd

4-7-2005

NAW gegevens verwijderd

met name dit staat me nogal tegen : Na de email tirade uwerzijds waarin u mij diverse malen uitscheldt is voor mij de dialoog gesloten. Geen enkel recht verschaft hiervoor rechtvaardiging. Alle garantieafwikkelingen zullen worden afgehandeld.

wat dacht je van Frustratie dat je al bijna een half jaar bezig bent om de boel geregeld te krijgen , en als iemand dan eens het fatsoen heeft om te reageren doet hij dat op een arrogante en op verkeerde feiten gebazeerde manier....dat rechtvaardigt een hele boel zou ik zo zeggen, het valt eerder nogal mee ....
Ik had je dat ook allemaal willen uitleggen maar je had het fatsoen/lef niet eens om me te woord te staan ...
prima ...
Ik wens verder dan ook niets meer met je te regelen ... je hebt je kans gehad en komt ook nu wederom je afspraken niet na dus is dat verder zinloos.
Het hele gebeuren is op papier naar de consumentenbond , de advocaat en naar club-3d (ben benieuwd wat die van je opmerkingen vinden)
Aangezien ik zo`n 60 uur per week werk heb ik dan ook geen tijd meer om me met jou te gaan bemoeien (ben nu ook weer voor jan met de korte achternaam op en neer gereden aangezien de boel nog steeds niet klopt).
Als dit geen brevet van onvermogen voor je is moeten anderen je dat maar eens duidelijk maken.
Ik zie dan ook vol verwachting uit naar de afloop van deze kwestie

Bart

4-7-2005

Geachte heer ,

Dit is de laatste mail die ik aan u wijdt. Feit blijft dat u onbehoorlijke taal heeft geuit en daarom wens ik u niet meer te woord te staan. Het feit dat u de woorden “lamlul”, “paardelul” nogal vindt meevallen is uw zaak. Wel wil ik u erop wijzen dat deze niet onder welke gedragregels dan ook vallen behalve onder a-sociaal gedrag. Deze bewoordingen vallen niet uit te leggen, die zijn gezegd en hebben schade aangericht tussen onze zakelijke relatie.

Verder houdt ik mij dan ook niet verantwoordelijk voor eventuele onjuistheden die u in uw email schrijft. Wij zijn bereid deze te corrigeren indien deze bekend bij ons zijn. Daar heb ik in uw laatste email geen antwoord op mogen krijgen. Zwijgende heren kunnen wij nou eenmaal niet dienen.

Wat betreft de consumentenbond, uw advocaat en club3d. Deze partijen kunnen zich bij ons melden waarna we in redelijke dialoog de zaak eens goed tegen het licht kunnen houden. Ik ga ervan uit dat u alle correspondentie heeft meegestuurd.

Voorts ga ik ervan uit dat u geen BTW bon meer wilt ontvangen en dat de garantiebon alle artikelen bevat, begrijp goed dat aangeleverde artikelen die defect zijn en niet op uw garantiebon staan ook geen garantie hebben. Het is dus verstandig om eventuele onjuistheden aan te geven naar ons.

Bovendien heb ik het gevoel dat u moeite heeft met autoriteit wellicht (geen kritiek) kunt u zelf hieraan werken of middels professionele kanalen uw voordeel doen.

Hoogachtend,

NAW gegevens verwijderd

4-7-2005

NAW gegevens verwijderd

Als ik hier uit zou mogen opmaken dat jij een of andere autoriteit over mij zou hebben ben jij degene die hulp nodig hebt.
als jezelf niet meer weet wat je geleverd hebt en wat daarvoor betaald is lijkt me dat een vrij kwalijke zaak .
Als je het niet beantwoorden van mails (3 weken lang waarin ik op een normale manier mijn beklag doe) geen asociaal gedrag noemt kan je misschien beter koekkenbakker worden want dan ben je absoluut niet capabel om een winkel te runnen dan wel service te verlenen.
En als je dan reageerd begint je reactie met een partij verwijten waar de honden geen brood van lusten en ben je niet een keer gekomen met het voorstel om zelf eens te checken of mijn klachten dan al niet gegrond waren ...
Je doet alsof je de gebeten hond bent terwijl je niet een maal met een serieuze oplossing bent gekomen of hebt laten merken dat jij het zelf eens wilde checken wat de kaart nou wel of niet deed.
Onze mails heen en weer zijn hier het bewijs voor , of je moet net als de manier waarop je kennelijk niet eens weet wat je mij verkoopt ook niet weten wat je nou allemaal tegen me zegt dan wel afspreekt.
je mag er gerust op zijn dat alle mails (ook het ontbreken van mails omdat je niets terug stuurd) zijn bijgevoegd , net zoals nog enkele reacties die ik via het forum mocht ontvangen van mensen die ook slechte ervaringen hebben met je aangaande afwikkelingen van klachten / garantie

nogmaals voor iemand die zoals jij een overduidelijke wanprestatie levert aan iemand die ruim 1400 euro bij je uitgeeft (gelukkig weet ik wel wat ik koop ) is lamlul of paardelul een predikaat wat je dik verdient , en in tegenstelling tot vanmorgen toen ik even met je wilde praten zal ik dan ook de laatste zijn om hiervoor mijn excuses aan te bieden...immers wie zich gedraagt als een lamlul loopt ook het risico hiervoor uitgemaakt te worden ...

lamlul !!

Bart

4-7-2005

Geachte heer ,

Ik verzoek u langs deze weg uw email met daarin beledigingen stop te zetten anders zie ik mij genoodzaakt deze zaak aan de autoriteiten over te dragen. Zoals bekend bent u zeer a-sociaal en niet voor rede vatbaar. Dit is uw laatste waarschuwing.

Hoogachtend,

NAW gegevens verwijderd

4-7-2005

NAW gegevens verwijderd

van mij mag je .... GRAAG ZELFS !! zou alleen maar meer ruchtbaarheid aan de kwestie geven .
zoals eerder gezegd dit is geen belediging maar een vaststelling....iemand die zich gedraagt als een lamlul loopt nu eenmaal het risico zo genoemd te worden
zoals uit je vorige e-mail blijkt ken jij me zeer kennelijk goed want weet je te melden dat ik als asociaal bekend sta en ook niet voor rede vatbaar ben.
ik zal de kwestie ook eens op got zetten dan mag je daar zelf de reacties bekijken (of onder een alias het voor jezelf opnemen zoals je ook je eigen zaak liep op te hemelen in de survay ...hoe dom kan je zijn)
je bevestigd alleen keer op keer dat je meer uit je duim zuigt dan dat je daadwerkelijk iets doet ....dan had je dit hele probleem niet eens gehad , sterker nog....je verdoet meer moeite aan vuilbekkerij dan dat je aan service of garantie hebt verleent
en hou je waarschuwingen nou maar voor je ......behalve het feit dat ik wat bij je gekocht heb heb ik verder niets met jou slag mensen van doen , en zou ik niet eens met je gezien willen worden het enige waar je in uitblinkt zijn arogantie en van afstand (per mail) een grote mond geven , dus zou ik eigenlijk je nog een lafaard willen noemen ook

dus nogmaals :
lamlul.....of was het nou paardelul ...of lafaard ?

Bart

zo...ik weet het ...dat was een heel verhaal....lijkt wel een goedkope soap..
Zoals eerder gezegd ben ik zeer benieuwd naar reacties en/ of dergelijke ervaringen met compuzeeland , zeker daar ik al het een en ander over hun heb gelezen (ook op andere forums).
Het gaat me niet om moddergooien of zoals op het andere forum het verzinnen van martelpraktijken waarop zelfs de gemiddelde beul uit de middeleeuwen kippevel zou krijgen.
Ik vindt dit hele verhaal eigenlijk te maf voor woorden en kan me dan ook niet voorstellen dat iemand zijn ervaringen die van mij overtreffen...in negatieve zin dan ...

alvast bedankt voor evt. reacties..

Bart aka Jaques le Paff

[ Voor 1% gewijzigd door Longbeard op 04-07-2005 19:46 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:17

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik geef ze groot gelijk om jou te dissen. Klanten zoals jij willen ze niet hebben. Zij zijn misschien fout geweest (ik heb een gedeelte van het verhaal gelezen), maar jij zoniet nog fouter met de scheldkannonades etc etc.

Ik wens je veel succes!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Wat voor dingen horen niet thuis in dit forum?

Wat hier niet hoort zijn vragen over de frontpage in het algemeen, deze kun je kwijt in Frontpage Algemeen. Verder houden we hier niet van schelden, warez, screenshots van 3MB, onnodig omhoog schoppen, offtopic/onzin, onduidelijke topictitels enzovoorts. Kortom: de regels die op de rest van GoT ook gelden:

* Lees de FAQ
* Geen flames/trolls, blijf beleefd
* Geef uitgebreide informatie bij technische problemen
* Niet zomaar oude threads omhoog schoppen
* Geen spam/warez/cracks/hacks/porno
* Verder is dit forum niet bedoeld voor vragen over shops in het algemeen, daar zijn de shop surveys voor.
* Ten slotte, dit forum is niet bedoeld voor het plaatsen van advertenties. Deze horen thuis in Vraag & Aanbod.

Dit topic hoort meer thuis in SG, voor surveys over deze shop verwijs ik je graag door naar http://www.tweakers.net/shopsurvey :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Glaanieboy schreef :
Ik geef ze groot gelijk om jou te dissen. Klanten zoals jij willen ze niet hebben. Zij zijn misschien fout geweest (ik heb een gedeelte van het verhaal gelezen), maar jij zoniet nog fouter met de scheldkannonades etc etc.

Ik wens je veel succes!

ik geef je groot gelijk dat het niet netjes is om dit soort taal te gebruiken , wil je er echter wel op wijzen dat dit na bijna 6 maanden toch niet helemaal vreemd is ? of ben ik dan toch te ongeduldig ??
na heel wat nachten kloten en weer `s windows erop gooien omdat je denkt dat de fout aan je zelf ligt kan het toch wel gebeuren dat je uit je slof schiet >?
moet er eigenlijk bij vermelden dat de pc ook nog geruime tijd bij een vriend heeft gestaan die er ook heel wat uurtjes in heeft gestoken om maar uit te sluiten dat we zelf iets verkeerd deden wat de strepen en andere fouten veroorzaakte ..

maar ok ... onze meningen mogen hierover uiteenlopen...anders had mijn oproep ook niet gehoeven...

Verwijderd

Topicstarter
reactie op Atlas :
ik heb nog rondgekeken waar de topic het beste thuis zou horen en dacht zelf hier omdat de zaak niet (meer) voorkomt in de shop survay ...vandaar

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zoals Atlas al zegt is Buyers Zone hiervoor niet bedoeld. Topic gaat dan ook dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.