Toon posts:

[Advies]Verkoopprijs Tweedehandse Laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een 3 jaar en 1 maand oude laptop. Deze wil ik gaan verkopen. Zal even hieronder een en ander van de specs opnoemen:

- Intel Penthium 4 2,00 GHz
- 256MB Intern Geheugen (geloof op 266MHz)
- 14" scherm
- Ati Mobility Radeon 32mb
- 20gig hd
- QSI DVD/RW Combo
- Diskettestation, infrarood, geluid, shortpads, modem usb2.0 enz.

Accu gaat nog zo'n 2,5 uur mee. WindowsXP Home Edition Retail zit erbij plus van allerlei software om te branden en dvd's af te spelen.

Ik heb hem toendertijd voor €1849 gekocht.

Wat kan ik nog voor deze laptop vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceClub
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-07 23:32
Als ik iets wil wil verkopen kijk ik altijd wat een ander er voor vraagt voor zijn laptop door middel van Marktplaats of andere sites. Natuurlijk wel één die in zelfde klasse zit

[ Voor 15% gewijzigd door IceClub op 04-07-2005 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je er van uit gaat dat de meeste verzekeringen een afschrijvingspercentage van ~ 25% hanteren en dat de prijzen van notebooks tegenwoordig erg gezakt zijn, als je een vergelijkend model nu gaat opzoeken, denk ik dat je ongeveer 300 euro ~ 500 euro (afhankelijk van gebruikssporen, compleetheid qua boekjes etc.) voor dit apparaatje mag vragen.

Maar ik twijfel of je niet beter hier terecht kan met je vraag:
Het grote "Is dit nog wat waard" topic deel XXIV, 14, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 18:42:
Als je er van uit gaat dat de meeste verzekeringen een afschrijvingspercentage van ~ 25% hanteren en dat de prijzen van notebooks tegenwoordig erg gezakt zijn, als je een vergelijkend model nu gaat opzoeken, denk ik dat je ongeveer 300 euro ~ 500 euro (afhankelijk van gebruikssporen, compleetheid qua boekjes etc.) voor dit apparaatje mag vragen.

Maar ik twijfel of je niet beter hier terecht kan met je vraag:
Het grote "Is dit nog wat waard" topic deel XXIV, 14, :)
Dank!