Nadat ik mijn geheugen RMA heb gedaan krijg ik dit mailtje terug van Azerty.
Goedemiddag,
Wij hebben het geheugen getest en geen fouten kunnen constateren na 8 uur memtesten.
Dit is waarschijnlijk een compatibiliteitsprobleem. Dit is helaas een bekend fenomeen bij Socket 939 cpu's met geïntegreerde geheugencontroller. Als u de timings op 2,5-3-3-8 met 2T op 2,8Volt laat lopen dan gaat dit wel goed.
Kijkt u voor meer informatie op het forum van Corsair.
Graag uw reactie of u het geheugen retourgestuurd wilt hebben tegen vergoeding van de verzendkosten of dat u bijvoorbeeld kiest voor hewt compatible geheugen van Dane Elec 2x512MB.
Graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Nu heb ik hier zwaar me twijfels bij, want in het boekje van mijn Asus A8V Deluxe staat het geheugen als compitable aangevinkt.
Ook is het geheugen getest hier thuis op een Asus P4P800SE en daar kreeg ik dezelfde errors als op mijn Asus A8V.
Dit heb ik dus terug gemailt naar Azerty, maar volgens mij lullen ze zwaar onzin.
Hebben mensen dit geheugen draaiend op een Asus A8V Deluxe zonder problemen?
Specs:
Asus A8V Deluxe
AMD 64 3000+ Venice
Corsair TWINX1024-3200C2PT ( 2x 512 MB )
Rest zie sig..
Goedemiddag,
Wij hebben het geheugen getest en geen fouten kunnen constateren na 8 uur memtesten.
Dit is waarschijnlijk een compatibiliteitsprobleem. Dit is helaas een bekend fenomeen bij Socket 939 cpu's met geïntegreerde geheugencontroller. Als u de timings op 2,5-3-3-8 met 2T op 2,8Volt laat lopen dan gaat dit wel goed.
Kijkt u voor meer informatie op het forum van Corsair.
Graag uw reactie of u het geheugen retourgestuurd wilt hebben tegen vergoeding van de verzendkosten of dat u bijvoorbeeld kiest voor hewt compatible geheugen van Dane Elec 2x512MB.
Graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Nu heb ik hier zwaar me twijfels bij, want in het boekje van mijn Asus A8V Deluxe staat het geheugen als compitable aangevinkt.
Ook is het geheugen getest hier thuis op een Asus P4P800SE en daar kreeg ik dezelfde errors als op mijn Asus A8V.
Dit heb ik dus terug gemailt naar Azerty, maar volgens mij lullen ze zwaar onzin.
Hebben mensen dit geheugen draaiend op een Asus A8V Deluxe zonder problemen?
Specs:
Asus A8V Deluxe
AMD 64 3000+ Venice
Corsair TWINX1024-3200C2PT ( 2x 512 MB )
Rest zie sig..
[ Voor 6% gewijzigd door sjorremans op 04-07-2005 18:34 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB