[xp] Waar slaat xp de wachtwoorden van site's op?

Pagina: 1
Acties:

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 09:41
Mijn HD is gecrashed, maar hij doet het nog wel goed genoeg om bestanden te kopieren. Ik heb net alles veiliggesteld en wil nu ook mijn favorieten en wachtwoorden van site's kopieren. Maar als ik mijn cookies kopieer, doet hij het niet automatisch. Nu wil ik het dus handmatig doen, maar ik kan ze nergens vinden. Waar staan mijn wachtwoorden normaal gesproken?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Of je gebruikt dit handig appje:
Protected Storage PassView v1.62 (28 kb)

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 09:41
Allemaal programma's waar je op je HUIDIGE computer je wachtwoorden kunt vinden. En daar heb ik niets aan. Ik moet ze van een OUDE HD vinden. Iemand een idee?

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 22:50
http://www.nirsoft.net/utils/pspv.html
About The Protected Storage
The Protected Storage information is saved in a special location in the Registry. The base key of the Protected Storage is located under the following key:
"HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Protected Storage System Provider"
You can browse the above key in the Registry Editor (RegEdit), but you won't be able to watch the passwords, because they are encrypted. Also, some passwords data are hidden by the operating system.
maybe dat je in het "oude" register kunt kijken?

[ Voor 7% gewijzigd door Pascal op 04-07-2005 18:40 ]

Verwijderd

Aristos schreef op maandag 04 juli 2005 @ 18:27:
en wil nu ook mijn favorieten en wachtwoorden van site's kopieren.
Is het niet een beetje verkeerde topic titel? Hier heeft XP zelf toch niks mee te maken??? :?
De browser zelf is verandwoordelijk voor het opslaan van z'n data, en de locatie is dus ook browser afhankelijk.
Pagina: 1